دادگاه عوفر وابسته به رژیم اشغالگر «اسرائیل» بازداشت عماد عدوان، نماینده اردنی به اتهام قاچاق اسلحه به فلسطین اشغالی را تا ۸ روز دیگر تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تل آویو ضمن اعلام خبر آزادی «عماد العداون» نماینده اردنی بازداشت شده در سرزمین‌های اشغالی به اتهام قاچاق سلاح و طلا، اعلام کرد او را برای تکمیل تحقیقات و محاکمه به امان تحویل داده است.
تل آویو ضمن اعلام خبر آزادی «عماد العداون» نماینده اردنی بازداشت شده در سرزمین‌های اشغالی به اتهام قاچاق سلاح و طلا، اعلام کرد او را برای تکمیل تحقیقات و محاکمه به امان تحویل داده است.
همزمان با بازداشت ۱۰ فلسطینی از جمله یک نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین در بیت لحم، دست‌کم ۲۳۳ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی بورش بردند.
«عبدالباری عطوان» با اشاره به بازداشت نماینده اردنی به دست رژیم صهیونیستی از وقوع یک بحران بی سابقه میان دو طرف و احتمال واکنش‌های نظامی از سوی اردنی‌ها علیه تل آویو نوشت.
نمایندگان پارلمان اردن با اشاره به بازداشت یکی از نمایندگان این کشور توسط رژیم‌صهیونیستی تاکید کردند که دشمن اشغالگر حق ندارد کرامت اردنی ها را زیرپا بگذارد.
در پی تیرگی روابط «اسرائیل» و اردن به علت بازداشت نماینده مجلس اردن به اتهام «قاچاق سلاح» به فلسطین اشغالی، وزیر خارجه اردن به تماس تلفنی وزیر خارجه این رژیم پاسخ نداد.
سخنگوی وزارت خارجه اردن از پیگیری بازداشت نمانیده پارلمان این کشور از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
نماینده نوشهر گفت: در جلسه غیرعلنی یکشنبه مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.
مقامات اوکراین از بازداشت یک نماینده سابق پارلمان این کشور در فرانسه که به اختلاس بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از بانکی که قبلاً ریاست آن را برعهده داشت متهم است، خبر دادند.
رئیس هیئت اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مورد وقایع بسیار تلخی که در استان رخ داد، وعده رسیدگی و محاکمه خاطیان را دادیم. تاکنون هم فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان از مردم عذرخواهی کرده و هم افراد خاطی بازداشت شده‌اند و در مسیر قضائی قرار دارند.
احمد علیرضا‌بیگی نماینده مجلس گفت: سه هزار نفر از افرادی که در اتفاقات اخیر در استان تهران دستگیر شده اند به زندان فشافویه انتقال یافته بودندو از این تعداد به جز ۸۳۵ نفر بقیه از زندان آزاد شده‌اند.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
نوروزی گفت: روند آزاد شدن افراد از همان روز‌های ابتدایی آغاز تجمع‌های اعتراضی در جریان است و حتی خیلی از افراد در شب همان روزی که بازداشت شدند، آزاد شده‌اند.
بهزاد رحیمی: در شهر سقز نیز مانند بسیاری دیگر از شهرهای کشور مردم به نشانه اعتراض تجمعاتی را در میادین تشکیل داده‌اند. ساعاتی در میادین حضور داشتند و شعارهایی نیز سر دادند. عده‌ای نیز که قصد اهانت داشتند و به اموال عمومی آسیب رساندند بازداشت شدند.
وزیر کشور ترکیه از بازداشت «سمرا گُزل» یکی از نمایندگان زن پارلمان این کشور به اتهام وابستگی به گروه های تروریستی خبر داد.
اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد
چندی پیش معاون پارلمانی رییس جمهور درباره بازداشت اخیر یکی از مسوولان وزارت راه گفته بود: با هر فرد متخلفی در هر وزارتخانه و دستگاهی برخورد خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود، گفت: از نظر قانونی، شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند؛ البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه از نظر شورای نگهبان توافقی که در چارچوب برجام در حال نهایی شدن است باید در مجلس تصویب شود؟ گفت: از نظر قانونی شورای نگهبان مصوبات مجلس را بررسی می‌کند البته تاکنون چیزی در مجلس تصویب نشده است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: یکی از همشهری‌های ما توسط عربستان در ایام حج بازداشت شده و علیرغم تلاش‌ها هنوز آزاد نشده است. آزادی او پیگیری شود.
جلال رشیدی کوچی: از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم،
عوامل زورگیری از یک زن در شهریار دستگیر شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ