نیروهای واحد مبارزه با تروریسم ترکیه در استانبول طی عملیاتی ۸ فرد مشکوک به همکاری با داعش را بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضائی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان از بازداشت ۶ نفر در این کشور به اتهام ارتباط با گروه «گولن» خبر داد.
این بازداشت در مسیر مبارزه قاطعانه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی، با صدور دستور قضایی و با اقدام غافلگیرانه ماموران به اتهام ارتشا و اختلاس انجام شده است.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
تعداد ۱۰ کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور را داشته و این سوالات را با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسانند.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
تاکنون ۸ نفر از این افراد شامل سرپرست فعلی شهرداری مریوان و برادرش، ۳ عضو شورای شهر مریوان، برادر یکی از اعضای شورای شهر و ۲ نفر به عنوان واسطه در این تخلفات بازداشت و روانه زندان شده اند.
دادستانی فدرال آلمان از بازداشت ۷ نفر در چارچوب عملیات علیه شبکه تامین مالی گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.
۲۳ نفر در کهک قم در یک مهمانی مختلط شناسایی و بازداشت شدند.
با بازداشت وزیر خارجه سابق پاکستان و شماری از اعضای ارشد حزب تحت ریاست عمران خان، خبرگزاری‌ها از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دست‌کم ۲۲۰ نفر در اعتراضات پاکستان خبر دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در مجموع ۸ نفر از کسانی که به اموال عمومی آسیب رساندند دستگیر شدند.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
دادستان کل بلغارستان اعلام کرد که ۵ تَن در خصوص بمب‌ گذاری در استانبول متهم شناخته شده و بازداشت شدند.
بنا به اعلام وزیر دادگستری ترکیه با بازداشت مظنونان جدید شمار افراد دستگیر شده به ظن دخالت در انفجار استانبول به ۵۰ نفر رسید.
دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها را داشتند، دستگیر شده‌اند.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۸ نفر از اشرار مسلح که قصد افزایش دامنه ناامنی‌ها در زاهدان را داشتند، دستگیر شده‌اند.
پلیس لندن دست‌کم ۸ نفر را به اتهام حمله به سفارت جمهوری آذربایجان بازداشت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ