مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: روز دوشنبه برق ۱۶ اداره پایتخت به علت بی‌توجهی به اخطارهای لزوم کاهش مصرف برق قطع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
امروز دوشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ و در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار، نشست صمیمی وزیر نیرو با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فعال در صنعت آب و برق برگزار شد.
بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مردادماه) با گذر متناوب امواج بارشی آسمان، قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه وزش باد در بعد از ظهر و شب، افزایش ابر، گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
مقامات دولتی هند اعلام کردند؛ بر اثر برق گرفتگی در ایالت اوتاراکند در شمال هند دست کم ۱۶ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت از قطعی برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف در پایتخت خبر داد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
جمشیدی مدیر کنترل مرکز راهبری شبکه برق کشور گفت:از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم که در ۵ ساعت آینده (۱۶-۱۱) که اوج بار مصرف برق است، مصرف خود را مدیریت کنند.
برق ۶۸ اداره پرمصرف تهران قطع شد. شهروندان تهرانی مصرف برق خود را کاهش دهند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
باشگاه شهر راز شیراز با خرید امتیاز آرمان‌گهر سیرجان وارد لیگ دسته اول فوتبال ایران شد.
وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است و طبق اعلام مرکز اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۶ نیروگاه کشور، ۱۴ نیروگاه مصرف مازوت دارند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به گزارش این کمیسیون درباره آلودگی‌ هوا گفت: وزارت نیرو در تامین برق مورد نیاز کشور نه تنها از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده نکرده که به دلیل شرایط خاص تحریمی کشور، مصرف مازوت در حال افزایش است و طبق اعلام مرکز اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۱۶ نیروگاه کشور، ۱۴ نیروگاه مصرف مازوت دارند.
مشهد ـ سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی ۲۷۰ اداره و شعبه بانک در استان به‌دلیل ‌رعایت‌نکردن مصرف بهینه برق مشمول قطعی برق شدند.
سخنگوی صنعت برق از هدف‌گذاری وزارت نیرو برای کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: برنامه‌های مدیریت مصرف برق در بخش اداری از ۱۶ خردادماه آغاز خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در ۱۹ استان و وزش باد شدید در ۱۶ استان هشدار داد.
سخنگوی صنعت برق گفت: از تعداد ۴۰ میلیون قبض که از ابتدای تابستان صادر شده ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی ماده (۱۶) قانون جهش تولید دانش بنیان درخصوص توسعه بازار تولید برق پاک از طریق شرکت‌های دانش بنیان ابلاغ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ