مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه‌های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت از قطعی برق ۵۱ مشترک اداری پرمصرف در پایتخت خبر داد.
در نخستین روز از هفته، ۴۵ دستگاه اداری پرمصرف شهر تهران، مشمول قطع انشعاب برق شدند.
برق ۶۸ اداره پرمصرف تهران قطع شد. شهروندان تهرانی مصرف برق خود را کاهش دهند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
باشگاه شهر راز شیراز با خرید امتیاز آرمان‌گهر سیرجان وارد لیگ دسته اول فوتبال ایران شد.
سفیر ایران گفت: عراق روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز برای استفاده در نیروگاه‌های برق وارد می‌کند، بدهی‌های وزارت برق عراق به ایران نزد یک بانک عراقی پرداخت می‌شود، اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند این مبالغ را به ایران بدهد، اما اکنون تلاش‌هایی برای آزادی این اموال درحال انجام است.
مشهد ـ سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: طی پنج روز گذشته در خراسان رضوی ۲۷۰ اداره و شعبه بانک در استان به‌دلیل ‌رعایت‌نکردن مصرف بهینه برق مشمول قطعی برق شدند.
وزیر انرژی اردن اعلام کرد که نخستین فاز از پروژه اتصال شبکه برق این کشور به عراق تا ماه آگوست تکمیل خواهد شد.
وزارت نیرو اعلام کرد: امروز در ادامه طرح برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، برق ۱۷ دستگاه اجرایی در پایتخت قطع شد.
استادیومی که با انرژی خورشیدی تامین برق می‌شود، تنها 5 دقیقه بعد از شروع بازی عراق - اردن با قطعی پروژکتورها مواجه شد.
مدیرعامل برق پایتخت با بیان اینکه به دنبال قطع برق ۱۵ نهاد عمومی پرمصرف در روز گذشته، امروز دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز، برق ۲۰ دستگاه اداری دیگر پایتخت شامل پنج بانک و یک وزارتخانه به دلیل بی‌توجهی به اخطار‌های داده شده قطع شده است و از مدیران و مسئولان ادارات شهر تهران درخواست کرد تا رعایت مصوبه هیات دولت و کاهش مصرف برق در ساعات اداری و غیراداری را با جدیت در دستور کار قرار داده و بر رعایت دقیق الزامات ابلاغی نظارت کنند.
مشهد ـ مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برق ۲۱ اداره، دستگاه اجرایی دولتی، عمومی یا بانک‌های شهرستانهای خراسان رضوی به علت مصرف بالا قطع شد.
وقتی افراد درست برنامه‌ریزی کنند دولت باید قبول کند که برق یک کالای اقتصادی است، نه یک ابزار سیاسی. منظور اینکه دولت برق را به‌عنوان ابزار سیاسی استفاده کرده است. در دوران آقای احمد‌ی‌نژاد برق را گران نمی‌کرد تا محبوبیت سیاسی بخرد. حالا که محبوبیت سیاسی باقی نمانده، برق کماکان گران نمی‌شود تا از عدم مشروعیت سیاسی پرهیز کنیم. به همین دلیل دولت باید دست از دلالی برق یا انرژی بردارد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اشتراک برق ۱۵ نهاد عمومی شامل سه وزارتخانه را که به اخطارهای کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند قطع کرد.
مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه‌های حرارتی از ابتدای سال تاکنون به بیش از ۲۷۰ هزار مگاوات ساعت رسیده است.
نیروهای گارد ملی آمریکا خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی هستند که ممکن است در بخش‌هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی‌مدت آسیب دیده بود، باقی مانده باشند.
بنا به اعلام مقامات اوکراینی، نزدیک به نیمی از سامانه های تامین برق در این کشور دچار آسیب شده اند.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: پس از پرداخت بدهی‌های گازی به ایران میزان واردات گاز به ۴۵ میلیون متر مکعب رسید، اما نیاز فعلی ما به گاز ۵۰ تا ۵۵ میلیون متر مکعب است.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: واردات گاز از ایران ۴۵ میلیون متر مکعب است اما نیاز واقعی بیش از این مقدار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ