سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
در تصادف یک کامیون نظامی با چند خودرو در سواستوپل روسیه، ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.
شیراز- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودروی تندر ۹۰ در محور مواصلاتی استهبان چهار نفر فوت کردند و یک نفر مجروح و روانه بیمارستان شد.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.
۱۶ مصدوم این حادثه که شامل ۱۲ زن و چهار مرد بودند توسط تیم‌های اعزامی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بهشهر منتقل شدند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف پراید با نیسان در جاده دامغان به کلاته‌رودبار چهار کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
هلال احمر اعلام کرد: به دلیل تصادف مرگبار مینی‌بوس با کامیون در کردستان، ۴ مسافر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چهار دانش‌آموز سانحه تصادف یک دستگاه تریلر با سرویس مدرسه در مشهد، امروز از بیمارستان طالقانی مشهد مرخص شدند.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد از تصادف در جاده کنه بیست مشهد با یک کشته و ۴ مجروح خبر داد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره تصادف فوتی با چهار متوفی در جاده های خراسان رضوی رخ داده است.
در پی تصادف زنجیره‌ای ۴۶ خودرو در «اوهایو» آمریکا، ۴ نفر کشته و شماری دیگر مجروح شدند.
هلال احمر اعلام کرد: تصادف پژو با دنا در محور خرم آباد - رازان ۴ کشته و ۱ مصدوم برجای گذاشت.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سقوط از پل پژو پارس و تصادف کامیون و پراید در جاده‌های استان حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: چهار نفر طی این دوحادثه جان باختند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن در پی برخورد پراید با پل خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت چهار نفر در اثر تصادف کامیون و اتوبوس در مسیر شرق به غرب خاوران خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی هستند.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به زاهدان ۱۵ نفر مصدوم و ۴ نفر جان‌باختند.
شروع فیبرومیالژیا می‌تواند بسیار متفاوت باشد و پس از آسیب‌های فیزیکی مانند تصادف یا جراحی، یک دوره بیماری عفونی جدی یا یک دوره استرس روانی شدید ظاهر شود. شروع ممکن است تدریجی باشد و به ظاهر هیچ رویداد محرکی نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ