عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو ورزشکار در جریان رقابت های مردان آهنین در ایرلند در حین مسابقه جان باختند.
دو ورزشکار در جریان رقابت‌های مردان آهنین در ایرلند در حین مسابقه جان باختند.
آتش‌سوزی مشکوک در رستورانی در شهر مرزی در شمال مکزیک، دست کم ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
آتش‌سوزی مشکوک در رستورانی در شهر مرزی در شمال مکزیک، دست کم ۱۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
تروریست‌های جبهه النصره حملاتی به حومه جنوب غربی حلب انجام دادند که بر اثر آن چهار غیرنظامی جان باخت.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
رشت- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جانباختن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید بر اثر برخورد با تیر برق خبر داد و گفت: سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو از دلایل این حادثه بوده است.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از واژگونی یک دستگاه کامیون و جان باختن عابر پیاده ۷۰ ساله در محور تالش-آستارا خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از وقوع ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
رشت- فرمانده انتظامی رشت از جان باختن سارق سیم برق بر اثر برق گرفتگی در بخش خشکبیجار این شهرستان خبر داد.
در پی وقوع آتش‌سوزی در کارخانه‌ای در در شرق چین که هنوز علت آن مشخص نشده، شماری جان باختند.
مقامات ایالت پنسیلوانیا می‌گویند بر اثر انفجار در یک کارخانه در شمال‌ این ایالت تاکنون دست‌کم ۲ نفر جان باخته و شماری نیز زخمی و ناپدید شدند.
فرماندار شیراز گفت: حدود یک ماه پیش در روستای جرسقان اطراف شیراز سگ‌های ولگرد به کودکی حمله می‌کنند که این کودک به بیمارستان منتقل شده، اما بعد از چند روز به علت شدت جراحات جان باخته است.
مقامات کشور نیوزیلند اعلام کردند که تعداد قربانیان سیل و رانش زمین در این کشور افزایش یافته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۸۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۳۳ تن از ایشان وخیم است.
منابع خبری از جان باختن دست کم دو نفر و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر درپی زلزله ۶.۴ ریشتری در ایالت کالیفرنیا آمریکا خبر دادند.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
منابع عراقی از جان باختن شماری از زائران اربعین در بابل عراق خبر دادند.
منابع عراقی از جان باختن شماری از زائران اربعین در بابل عراق خبر دادند.
رئیس جمعیت هلال احمر، از کشته شدن ۱۱ نفر در حادثه انفجار اتوبوس زائران در عراق خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از کشته شدن ۱۱ نفر در حادثه انفجار اتوبوس زائران در عراق خبر داد.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه واژگونی پراید در کیلومتر ۱۴محور ایوانکی_شریف آباد باعث جان باختن یک هموطن شد، گفت: از ابتدای مرداد جاری ۱۵نفر در جاده‌های استان جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ