نماینده ادوار مجلس گفت: الان زمانی خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است که به توافق عزتمند و با شرایط بسیار خوب برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعدادی از فرش‌های سعدآباد به دست فردی در دولت قبل از کشور خارج شده است که وزارت میراث فرهنگی و قوه قضائیه باید به افکار عمومی پاسخ دهد.
برگزاری مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران در بهار سال ۱۴۰۲، یک تفاوت مهم با سال گذشته دارد. براساس آئین‌نامه‌ای که در ابتدای کار جبهه اصلاحات به تصویب مجمع عمومی رسیده است، دوره فعالیت اعضای حقیقی جبهه دوره‌ای دوساله است و اولین دوره دوساله اعضای حقیقی نهاد بالادستی اصلاح‌طلبان ایران پیش از نوروز سال جاری به پایان رسیده است و باید فرآیند انتخاب اعضای حقیقی برای دوره جدید صورت بگیرد تا سپس سایر موضوعات انجام شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی گفت: قطعاً ورود فناوری با کمک اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و ترغیب صنایع به هزینه کرد در فناوری می‌تواند یکی از راهکار‌های اصلی رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی باشد و از خام فروشی جوگیری کند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به افزایش ۲۰ درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به افزایش ۲۰ درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس یازدهم توضیح می‌دهد، زنانی که برای خروج از کشور با دلیل غیرموجه همسر مواجه می‌شوند براساس لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار می‌توانند مدارک و مستندات خود را به دادگاه ارائه کنند: «دادگاه موظف است خارج از نوبت به این موضوع و پرونده این زنان رسیدگی کند و براساس تشخیص قاضی مجوز خروج زن به خارج از کشور صادر می‌شود.
روز گذشته برخی ها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روز گذشته برخیها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روابط عمومی مجلس اعلام کرد که مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای مبنی بر اینکه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، نداشته است.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد که مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای مبنی بر اینکه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، نداشته است.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
روابط عمومی مجلس اعلام کرد که مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای مبنی بر اینکه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، نداشته است.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد که بحران انرژی که گریبان گیر اروپا شده، نشات گرفته از تحریم های گسترده بروکسل علیه مسکو است.
این طرح قطعا در کارگروهی تخصصی بین مجلس و شورای عالی استان ها چکش کاری خواهد شد و طرحی جامع تدوین می شود، نسبت به پخته شدن و بومی بودن این طرح باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا یک طرح جامع برای انتخاب شهردار تدوین شود.
شاوان در گزارش سه ماهه نیز یک سوپر گزارش را ارائه کرد و توانست سود خالص هر سهم را با افزایش بی نظیر ۱۰۷ درصدی از ۹۷ تومان به ۲۰۳ تومان برساند. همین مسئله باعث شد تا روند صعودی شاوان آغاز شود و سقف تاریخی خود را بشکند.
سایت تلفن‌همراه روستایی ایرانسل در روستای «نگارمن» واقع در شهرستان شاهرود، به نمایندگی از سایر سایت‌های روستایی ایرانسل، در مراسم اتصال بیش از 600 روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به صورت آنلاین افتتاح شد. با افتتاح سایت‌های ایرانسل، 60 هزار نفر از هموطنان روستایی، به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.
ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، ریزش کرد.
نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «احتمالا طرح استفاده بهینه از آثار باستانی و گنج‌ها از دستور کار مجلس خارج می‌شود»، گفت که حدود ۵۰ نماینده در نامه‌ای به وزیر میراث فرهنگی خواسته‌اند که دولت لایحه‌ای برای حفظ و نگهداری میراث فرهنگی به مجلس ارائه کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی اتمی گفت: قطعا این قطعنامه خروج ایران از NPT و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه این معاهده را سرعت می‌‌بخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ