عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعدادی از فرش‌های سعدآباد به دست فردی در دولت قبل از کشور خارج شده است که وزارت میراث فرهنگی و قوه قضائیه باید به افکار عمومی پاسخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: در خصوص فساد اقتصادی به دنبال این هستیم تا همه خبرنگاران و رسانه‌ها وارد سامانه ویژه‌ای شوند تا متوجه اقدامات انجام شده قوه قضائیه در این زمینه شوند.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره قطعیت حکم ابطال میثم لطیفی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید بر اهتمام و تلاش خود پیرامون مقوله «حقوق عامه» بیفزاییم؛ بویژه آنکه یکی از مصادیق آشکار و روشن حقوق عامه، مبحثِ «امنیت روانی مردم» است که باید تأمین و تقویت شود.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه هیئت دولت، لایحه پیشنهادی دو فوریتی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز در هیئت دولت لایحه پیشنهاد قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب مورد بررسی که مورد موافقت قرار گرفت و به مجلس ارسال شد.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار رسیدگی به «اظهارات کذب و افتراهای حسن رحیم‌ پور ازغدی» شد.
رئیس قوه قضائیه گفت: اساس مسائل فرهنگی را باید با مسائل فرهنگی حل کرد؛ اگر چه در این مقوله باید به موضوعات صیانتی و حقوقی نیز توجه داشت، اما چنانچه بخواهیم مسائل فرهنگی را صرفا با بگیر و ببند حل کنیم، هزینه‌ها بالا می‌رود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما اخیرا نامه ای را در خصوص عدم همکاری بانک ها به دستگاه قضایی نوشتیم تا با عدم همکاری بانک ها برخورد شود.
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به موضوعات رخ داده در مدارس قم و بروجرد گفت: با توجه به اهمیت موضوع دادستان قم با جدیت به این موضوع ورود پیدا کرده و این مسئله در حال پیگیری بوده، اما تاکنون نتیجه‌ای گرفته نشده است.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
«شب گذشته و طی ساعات اخیر خبری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه با موضوع ماجرای ممنوع الخروجی خانواده علی دایی در فضای مجازی منتشر شد، هر چند برخی منابع رسانه‌ای بلافاصله خبر خود را اصلاح و عنوان مرکز رسانه را از ان حذف کردند، اما همچنان این خبر در برخی صفحات در حال انتشار است.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
نوری شب قبل از اینکه کیفرخواست علیه او قرائت شود در تلاش بوده کیفر خواست را مطالعه و خود را برای جلسه دادگاه آماده کند که مامورین پلیس سوئد با حمله به سلول انفرادی، او را مورد ضرب و شتم شدید قرار می دهند.
همسر مصطفی تاج‌زاده می‌گوید: بنده درباره خروج تاج‌زاده از انفرادی درخواست کردم اما شاید قوه قضائیه توان انجام این کار را ندارد که اتفاق مثبتی نیفتاده است.
قوه قضاییه می‌گوید ادعای صدای آمریکا درباره یکی از کشته شدگان آتش سوزی ۲۳ مهر زندان اوین کذب است.
عباس عبدی خواستار توضیح قوه قضائیه درباره شرابط زندان تاج زاده شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای ، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنها هم تسریع شود.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
رئیس دفتر بازرسی ویژه و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، موضوع تخلف در فولاد مبارکه را مربوط به دولت قبل عنوان و تصریح کرد: آیت الله رئیسی از زمان ریاست قوه قضائیه پیگیر این فساد بود.
سخنگوی دستگاه قضائی خطاب به اشتری گفت: برادر من در دادگاه حضور یابید و اگر نکته‌ای دارید آنجا بگویید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ