رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد که بحران انرژی که گریبان گیر اروپا شده، نشات گرفته از تحریم های گسترده بروکسل علیه مسکو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهرا دفتر نخست وزیر انگلیس همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ به منظور خروج لندن از اتحادیه اروپا را فراموش کرده یا شاید هم تمایل به فراموشی آن و پاک کردن صورت مساله دارد!
باشگاه یوونتوس طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد پروسه خروج این باشگاه از سوپرلیگ اروپا آغاز شده است.
آخرین نماینده فوتبال فرانسه هم از رقابت‌های اروپایی کنار رفت.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتقاد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای تاکید کرد که برجام هنوز نمرده است.
اتحادیه شطرنج اروپا (ECU) انتظار دارد روسیه به‌زودی از عضویت این نهاد خارج شود.
اتحادیه شطرنج اروپا (ECU) انتظار دارد روسیه به زودی از عضویت این نهاد خارج شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
استانو با بیان اینکه «شرایط ساده نیست»، افزود: ما به رایزنی‌ها ادامه می‌دهیم و در این رابطه نماینده عالی به طور دائم با وزیر امور خارجه ایران و سایر مشارکت کنندگان برجام در تماس است تا رو به جلو حرکت کنیم و پاسخ نهایی داشته باشیم.
علی‌رغم برخی جوسازی‌ها و ادعاهای اخیر، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تلاش‌ها برای خروج از بن‌بست موجود در مذاکرات در جریان است.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه ای بدون اشاره به ادامه انفعال بروکسل در قبال تعهدات برجامی خود و نیز خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای سال ۲۰۱۵، از «اوضاع برجام» انتقاد کرد.
شرکت نرم افزاری سپ آلمان ضرب الاجل خود برای خروج از روسیه را کنار گذاشت و علت این امر را نگرانی از شرایط کارکنان خود در این کشور اعلام کرد.
یک روزنامه اسپانیایی پیشتر فاش کرد که غلاتی که از بنادر اوکراین صادر می‌شود، عمدتاً سر از قاره اروپا درمی آورد.
وزیر امور اتحادیه اروپا جمهوری چک از احتمال جدایی مجارستان از اتحادیه اروپا به دلیل همراهی نکردن با موضع گیری های ضد روسی  بروکسل گفت.
چین به مانند روسیه خواستار خروج تسلیحات اتمی آمریکا از اروپا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ