نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «احتمالا طرح استفاده بهینه از آثار باستانی و گنج‌ها از دستور کار مجلس خارج می‌شود»، گفت که حدود ۵۰ نماینده در نامه‌ای به وزیر میراث فرهنگی خواسته‌اند که دولت لایحه‌ای برای حفظ و نگهداری میراث فرهنگی به مجلس ارائه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
آنطور که خروجی رسانه‌ها نشان می‌دهد برخی نمایندگان حتی در مسائلی که اساساً مسئولیتی در قبال آن ندارند و در فرصت باقیمانده از دوره نمایندگی احتمالاً مجالی برای رسیدگی به آن موضوع نخواهند داشت، به برگزاری نشست با افراد مختلف اقدام کرده‌اند.
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای برای وزیر خارجه این کشور، وی را تهدید کرد اگر به احضاریه کنگره پیرامون تحقیقات درباره خروج از افغانستان عمل نکند، ممکن است بازداشت شود.
علیرضابیگی، نماینده تبریز: شرکتی که کار واگذاری خودرو به نمایندگان را انجام داد صوری بود، منابع انسانی معاونت اجرایی مجلس ۵۷ نماینده را برای دریافت خودرو معرفی کرد. با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد! / خبرگزاری دانشجو
بیگی، نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
بیگی، نماینده تبریز گفت: با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
انجمن بین المللی بوکس پس از خروج آمریکایی ها از این سازمان، نمایندگان بوکس ایالات متحده آمریکا را تعلیق کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، دخل و خرج کشور در سال آینده را مشخص کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، دخل و خرج کشور در سال آینده را مشخص کردند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به افزایش ۲۰ درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به افزایش ۲۰ درصدی عوارض خروج از کشور در سال آینده را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کردند.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
علیرضابیگی نماینده مجلس گفت: آمار‌های وحشتناکی از خروج سرمایه وجود دارد. همان سرمایه‌ای که تک تک دلارهایش می‌تواند نجات‌بخش و گره‌گشا باشد و برای جوانان ما سبب اشتغال شود و امیدآفرین باشد. تا هنگامی که این نگرش اصلاح نشود، ما مدام راننده ماشینی را که خراب است، عوض می‌کنیم. در صورتی که ماشین خراب است و ما باید درستش کنیم.
نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا درباره خروج شتابزده ارتش این کشور از افغانستان تحقیق می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
مسعود پزشکیان با بیان اینکه اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می‌برند، گفت: نمایندگان مجلس بیمه‌های تکمیلی جداگانه دارند و پول‌های کلانی برای سلامت خودشان خرج می‌کنند.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان به خروج برنج از سبد محصولات استراتژیک توسط جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده برنج دوباره به سبد محصولات استراتژیک بازگشت.
حسین خسروی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در حالی که در حال ایراد نطق خود بود، با افت صدا حالش بد شد و نتوانست نطق خود را ادامه دهد، سپس گروهی از نمایندگان با حضور در جایگاه، وی را برای خروج از صحن هدایت کردند تا مورد ویزیت پزشک قرار گیرد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید این شرکت و دیدار با کارکنان، ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند تولید و دستاوردهای حاصله، گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل از زیان ده‌ترین به سودده‌ترین شرکت خودروساز کشور تبدیل شده و در آینده نزدیک دستاوردهای بزرگ‌تری را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.
در بخشی از نامه آمده: دولت در تهیه آیین‌نامه اجرایی آن نهایت خست را به خرج داد، تا جایی که صدای برخی نمایندگان مجلس بلند شد و سرانجام با اصرار مجلس اصلاحاتی در آیین‌نامه صورت گرفت که البته با همین قانون هم فاصله داشت. لیکن، با نگاهی منصفانه و به دور از تعصب، به این آیین‌نامه و شیوه‌نامه اجرایی و نحوه اجرا، وضعیت نه چندان شایسته برخورد با معلمان را شاهد هستیم.
مقامات سیاسی عراق و شماری از نمایندگان احزاب این کشور در پی نشست خود با موضوع خروج از بحران فعلی، بر لزوم توقف تنش میدانی، رسانه ای و سیاسی در این کشور تاکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ