شاوان در گزارش سه ماهه نیز یک سوپر گزارش را ارائه کرد و توانست سود خالص هر سهم را با افزایش بی نظیر ۱۰۷ درصدی از ۹۷ تومان به ۲۰۳ تومان برساند. همین مسئله باعث شد تا روند صعودی شاوان آغاز شود و سقف تاریخی خود را بشکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شایان مصلح این بار با پیراهن ذوب آهن مقابل پرسپولیس تهران به میدان خواهد رفت.
خرید جدید ذوب‌آهن به نظر می‌رسد در نقشی متفاوت با فصول گذشته در لیگ بیست و سوم به میدان خواهد رفت.
شایان مصلح بازیکن پیشین تیم های سپاهان و پرسپولیس به ذوب آهن پیوست.
مدافع ‌چپ سابق پرسپولیس و سپاهان این فصل پیراهن ذوب‌آهن را برتن می‌کند.
مدافع گل‌گهر هم به جرگه متاهلین پیوست.
هرگوشه بافت تاریخی شمال تهران قدیم که تنها در سعدآباد از روزگار قاجار دست‌نخورده باقی مانده، خاطره‌ای از تاریخ معاصر ایران در دل دارد. این همه برای ساکنان تهران که تهران را ندیده‌اند، غنیمت است. سعدآباد دوران قاجار هشت هکتار بود، اما رضاخان بسیاری از باغ‌های گلاب‌دره و ولنجک را خرید و به آن اضافه کرد.
در روزهایی که فوتبالیست‌ها یکی پس از دیگری به خانه بخت می‌روند، شایان مصلح هم مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.
مدافع اسبق پرسپوليس با حضور در شهر زادگاهش تماشاگر دیدار دو تیم داماش و فولاد نوین شد.
مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید بزرگ‌ترین هدف این تیم در سه هفته باقی مانده کسب رتبه چهارمی لیگ برتر است.
قمچقای از یک سو به دره‌ای مشرف است که در قدیم به «دره شاهان» شهرت یافته و صخره‌های تیغ‌مانند و هولناک کوهی که قلعه در آن ساخته شده با پرتگاه‌های بلند، بالا رفتن از آن و رسیدن به دژ را بسیار دشوار کرده است.
مدافع چپ پای گل گهر که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، از مسوولان درخواست کرد شرایط رفع ممنوع‌الخروجی‌اش را فراهم کنند.
شایان مصلح در واکنش به مشکلات اقتصادی استوری را منتشر کرد
گل شایان مصلح می‎توانست یکی از پراهمیت‌ترین گل‌های فصل سرمه‌ای پوشان سیرجانی باشد، اما ...
منابع استرالیایی امروز پنجشنبه از تصمیم جدیدی درباره پول خود خبر دادند که گواهی بر تلاش این کشور برای رهایی از یوغ بریتانیا است.
تیم فوتبال گل‌گهر در دقیقه 53 با ضربه پنالتی امین قاسمی‌نژاد اختلاف را در دربی کرمان به حداقل رساند.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
شایان مصلح و پیروز قربانی از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران حمایت کردند.
امروز مطالبی همچون سهامداران شاوان بخوانند! | چرا سود شاوان رشد کرد؟، قیمت سکه با دلار ۳۶ هزار تومانی چقدر شد؟، دلار به کانال بالاتر رفت، رشد چشمگیر سهام عدالت | سهام عدالت ۹ میلیونی شد، مجمع جم ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، اوراق سکه چیست؟، جزییات بیمه سهامداران حقیقی | شرط مهم برای بیمه سهام؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۳۹۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۱۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
گزارش عملکرد شرکت‌ها در سال جاری در حال بارگذاری بر روی سایت کدال است. در این مطلب به گزارش عملکرد پنج نماد پالایشی پرداخته ایم. شراز، شتران، شاوان، شبریز و شبندر در ۶ ماهه چقدر سود ساختند؟
امروز مطالبی همچون خبری مهم برای سهامداران وتجارت و نماد‌های بانکی، قیمت دینار عراق چقدر شد؟، شاخص افت کرد ارزش سهام عدالت ۹ میلیونی شد، سه وام مسکن که باید با آن آشنا شوید!، برگزاری مجمع ۲ نماد برای افزایش سرمایه، شپنا، خساپا، تفارس و دکوثر چه روندی را طی خواهند کرد؟، تحلیل تکنیکال شاوان | روند شاوان چگونه خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با شکایت باشگاه سپاهان شایان مصلح در کمیته اخلاق حضور یافت.
برخی مطالعات هشدار می‌دهند که یک وعده غذایی در ماه ماهی آزاد پرورشی اقیانوس اطلس می‌تواند مصرف کنندگان را در معرض سطوح آلاینده بیش از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی قرار دهد.
کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: شاه بیت واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس این است که بازار سرمایه می‌تواند نورافکنی بر صورت‌های مالی، دارایی‌ها و مراودات آنها باشد.
معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس اعلام کرد: در راستای ارتقای شفافیت معاملات روزانه، نمایش عمق مظنه ها از ۵ مظنه برتر به ۲۰ مظنه افزایش می یابد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ