اگر قصد دارید با نوزاد خود یک سفر جاده‌ای داشته باشید، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا کودک خود را ایمن و راحت نگه دارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکات ضروری در رعایت بهداشت آب در پیاده روی اربعین
زائران پیاده روی اربعین حتما در نوشیدن آب باید نکاتی را رعایت کنند تا سلامت آنها حفظ شود.
یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل پخت این غذا، مرحله سرخ کردن سبزی قورمه است. در این مطلب شما یاد می‌گیرید با رعایت چند نکته ساده یک قورمه سبزی خوش‌عطر و خوش رنگ بپزید و میل کنید.
یکی از مواردی که در رشد و تقویت گیاهان آپارتمانی نقش مهمی دارد، استفاده از کود مناسب است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
هلال احمر نکات ضروری در مورد رعایت بهداشت آب در پیاده روی اربعین را تشریح کرد.
وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن اقدام یوتیوب نسبت به بستن و حذف حساب‌های کاربری وابسته به انصارالله را محکوم کرد.
به دلیل وقوع احتمالی بیماری های مشترک بین انسان و دام، جهت حفظ سلامت عزاداران و مصرف کنندگان و به منظور پیشگیری ازسرایت این بیماری ها بر لزوم پرهیز جدی از کشتار دام در سطح شهر تاکید شده است.
درست کردن کیک در منزل نیاز به دانستن فوت و فن‌های خاصی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، نتیجه مطلوبی از پخت کیک نخواهید گرفت.
اگر نیاز دارید کسی را به هوش بیاورید، باید او را به پشت بخوابانید و زانوهایش را به سینه فشار دهید. این کار باعث می‌شود که خون به سمت مغز جریان یابد و فرد به هوش بیاید. اما ابتدا مطمئن شوید که فرد در ناحیه پا یا بدن آسیبی ندیده باشد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت بدتر شود.
سعی کنید هیچوقت برگ‌های زرد گیاه را از ساقه جدا نکنید. اجازه بدهید برگ‌های زرد خودش بیفتد و به خاک گلدان اضافه شود. اگر برگ‌های زرد را از ساقه جدا کنید، ممکن است بقیه برگ‌های سبز و سالم نیز کم‌کم زرد شوند.
اگر خیلی عرق‌سوز می‌شوید، قبل از خروج از منزل از پودربچه در محل‌هایی که عرق‌سوز می‌شود، استفاده کنید تا این تجربه تکرار نشود.
نکات مهم نگهداری از آرایش در فصل بهار
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با فراز و فرودهای فنی و غیر فنی بسیار به پایان رسید.
سس بشامل یکی از سس‌های اصلی و کاربردی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد، اما دارای نکات خاص و کلیدی است که حتما باید رعایت شود.
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به نکات پیشگیری از سرقت احشام، گفت: تمام اماکن نگهداری احشام استان با امکانات موجود توسط دامداران محصور شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی در زمان و روزهای برفی شرایطی خاص دارد، گفت: راکبین موتورسیکلت در شرایط لغزندگی این وسیله را فراموش کنند.
کارشناس حوزه بورس کالا گفت: امکان مغایرت محصول تحویل داده شده به خریداران خودرو از بورس کالا، با اطلاعیه قبل از عرضه در بورس وجود ندارد.
پنکیک بیشتر به عنوان یک صبحانه خوشمزه و مشهور در بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود؛ همچنین یک میان وعده خوشمزه و جذاب برای کودکان است.
مصرف پتاسیم باید در این بیماران محدود شود. مواد غذایی شامل سیب زمینی، کدو حلوایی، اسفناج، قارچ، موز، کرفس، کلم، هویج، آلو، هندوانه، توت فرنگی، پرتقال، زردآلو، خربزه، گرمک، طالبی، نارنگی، گوجه فرنگی، کشمش، مغز‌هایی مانند پسته، فندق و ... حاوی پتاسیم زیادی هستند.
محدود کردن سفارشات در بازار پایه از چند جهت قابل بررسی است و نکات منفی و مثبت متعدد دارد.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: افراد در زمان برودت هوا و یخبندان، هنگام خروج از منزل از لباس مناسب و کفش عاج دار استفاده کنند.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
امروزه سوءاستفاده و کلاهبرداری از حساب‌های بانکی به شیوه‌های متداول رواج پیدا کرده و افراد سودجو در کمین هستند؛ بنابراین در زمان استفاده از خودپرداز‌ها مراقب باشید.
نویسنده کتاب مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع، ۳۳ نکته ایمنی و کاربردی در سفر را برای گردشگران ایرانی شرح داده؛ نکاتی که توجه به آنها برای هر گردشگری ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ