سس بشامل یکی از سس‌های اصلی و کاربردی است که طرز تهیه بسیار ساده‌ای دارد، اما دارای نکات خاص و کلیدی است که حتما باید رعایت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشتباه بزرگ ترنت الکساندر آرنولد باعث شد لیورپول در دومین بازی فصل جدید لیگ برتر خیلی زود دروازه‌اش را مقابل بورنموث باز شده ببیند.
بعد از المپیک ۲۰۲۰ توکیو که حسن یزدانی مقابل تیلور شکست خورد، اشتباه داوری در عین حال که منجر به تغییر قانون شد، در کلاس‌های داوری نیز توضیح داده می‌شود.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول لیگ برتر پس از ۹۰ دقیقه تلاش و در حالی که تا دقیقه پایانی از حریف خود پیش بود بر اثر یک اشتباه پیروزی را با تساوی عوض کرد.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
بنا به اعلام یک کارآفرین هلندی، کارکنان وزارت دفاع انگلیس ممکن است در اثر یک اشتباه تایپی، بخشی از اطلاعات محرمانه این کشور را فاش کرده باشند.
ماست حاوی آب است که البته خیلی‌ها راغب به مصرف آن نیستند. این در حالی است که این مایع حاوی پروتئین، ویتامین ب ۱۲ و فسفر است. پس ماست را با آب موجود در آن مخلوط کنید و از حرارت دادن آن با غذا‌ها نیز اجتناب نمایید، چون باکتری‌های مفید موجود در آن، در اثر حرارت از بین می‌روند.
برای افزایش عمر جارو برقی، قبل از اینکه از آن استفاده کنید، لوازم مختلف را از روی فرش بردارید تا هنگام جارو کشیدن مجبور نباشید این کار را انجام دهید و از روشن ماندن بیش از حد جارو خودداری کنید.
احمد ایراندوست در جدیدترین استوری‌های خود در اینستاگرام ویدیویی از دیدار با رائفی پور منتشر کرده و در آن می‌گوید درباره «استاد رائفی پور» اشتباه می‌کرده و نظرات ایشان «کوبنده» است. ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی پور معذرت می‌خواهم.»
کلیپی از علی اکبر رائفی‌پور این روزها سوژه کاربران فضای مجازی شده است.
محاسبه واشنگتن این است که رویارویی با ایران می‌تواند در درجه پایین باقی بماند. اما اگرچه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس مشتاق همکاری با واشنگتن در دفاع از موشک‌های منطقه‌ای و اکثر دغدغه‌های اسرائیل در مورد ایران هستند، اما کماکان در‌های خود را به سوی تهران باز نگهداشته اند.
یکی از مسائلی که مشاهده یوفو در ۴۳سال قبل را معتبر می‌کند افراد دخیل در ماجرا هستند. شاید افراد عادی در مشاهده اشیای پرنده اشتباه کنند، اما در این ماجرا اکثر افراد، کارشناسان زبده هوایی ایران بوده‌اند.
غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
چندی پیش یک دختربچه ۵ ساله که به دلیل مصرف اشتباه شربت متادون دچار مسمویت دارویی شده بود، بعد از این که دو بار در آمبولانس احیا شد، توانست از مرگ حتمی نجات پیدا کند. این در حالی است که مسمومیت کودکان بر اثر مصرف اشتباه شربت متادون در تهران نسبتا شایع است و به گفته فریبا فرنقی، پزشک بخش مسمومیت اطفال بیمارستان لقمان حکیم، به طور متوسط هر شب یک یا دو کودک با چنین مشکلی در این بیمارستان بستری می‌شوند.
ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی در اثر تیراندازی اشتباهی در اطراف قدس اشغالی خبر داد.
قهرمان سابق کشتی جهان می‌گوید رئیس اتحادیه جهانی در چند سال اخیر میزبانی اکثر مسابقات را به کشور خودش داده و رقابت‌های جهانی پیش رو مسابقه بسیار سختی خواهد بود.
یک الگوی رسانه‌ای اشتباه درخصوص اکثر پرونده‌های مرتبط با رخدادهای اخیر نمایان است. ابتدا اخبار مرتبط با موضوعاتی خاص، بدون منبع مشخص رسانه‌ای می‌شوند و جهت‌دهی ذهنی افکار عمومی را به دست می‌گیرند. در مرحله بعدی مدیران کشور در واکنش به این اخبار اقدام به تکذیب موضوع و جایگزینی خبر منتشر شده با روایت دیگری می‌کنند. در مرحله بعدی پای مصاحبه‌های نزدیکان افراد کشته شده به میان می‌آید و نهایتا مسوولان رسما نسبت به موضوع‌ واکنش نشان می‌دهند.
ایوان یوریچ، سرمربی تورینو، می‌گوید شاید عصبانیتش کنار زمین بر اثر اشتباهی بود که در دیدن صحنه گل میلان داشت.
نباید فراموش کنیم که «مدرسه» و « دانشگاه» دقیقا دو مکانی بوده که محل و محفل اصلی برای اقناع سازی اثر گذار است و هرگونه اشتباهی و بی مبالاتی و کم دقتی می تواند یک نسل را درگیر نماید زیرا دانشجو یا دانش آموزی که برخوردی غیر قابل توجیه را در دوره دانش آموزی یا دانشجویی خود ببیند تا ابد آن را فراموش نمی کند
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
در این مطلب به پنج اشتباهی که اکثر کاربران آیفون برای اولین بار مرتکب می‌شوند، اشاره می‌کنیم.
نتایج یک نظرسنجی می گوید اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت فعلی این کشور راضی نیستند.
نتایج یک نظرسنجی می گوید اکثر مردم آمریکا از عملکرد دولت فعلی این کشور راضی نیستند.
در نخستین ساعات اعمال قفل کودک بر اینترنت، بعضی کارشناسان اعلام کردند که ممکن است این اتفاق در اثر یک اشتباه فنی به دنبال فعال‌سازی اینترنت امن برای سیم‌کارت‌های کودک رخ داده باشد و بعضی دیگر هم احتمال دادند که این اقدام از سوی شرکت زیرساخت و در راستای اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات، انجام شده باشد.
در نخستین ساعات اعمال قفل کودک بر اینترنت، بعضی کارشناسان اعلام کردند که ممکن است این اتفاق در اثر یک اشتباه فنی به دنبال فعال‌سازی اینترنت امن برای سیم‌کارت‌های کودک رخ داده باشد و بعضی دیگر هم احتمال دادند که این اقدام از سوی شرکت زیرساخت و در راستای اجرای پروژه شبکه ملی اطلاعات، انجام شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ