پنکیک بیشتر به عنوان یک صبحانه خوشمزه و مشهور در بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود؛ همچنین یک میان وعده خوشمزه و جذاب برای کودکان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکات ضروری در رعایت بهداشت آب در پیاده روی اربعین
زائران پیاده روی اربعین حتما در نوشیدن آب باید نکاتی را رعایت کنند تا سلامت آنها حفظ شود.
یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل پخت این غذا، مرحله سرخ کردن سبزی قورمه است. در این مطلب شما یاد می‌گیرید با رعایت چند نکته ساده یک قورمه سبزی خوش‌عطر و خوش رنگ بپزید و میل کنید.
یکی از مواردی که در رشد و تقویت گیاهان آپارتمانی نقش مهمی دارد، استفاده از کود مناسب است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
هلال احمر نکات ضروری در مورد رعایت بهداشت آب در پیاده روی اربعین را تشریح کرد.
به دلیل وقوع احتمالی بیماری های مشترک بین انسان و دام، جهت حفظ سلامت عزاداران و مصرف کنندگان و به منظور پیشگیری ازسرایت این بیماری ها بر لزوم پرهیز جدی از کشتار دام در سطح شهر تاکید شده است.
درست کردن کیک در منزل نیاز به دانستن فوت و فن‌های خاصی دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، نتیجه مطلوبی از پخت کیک نخواهید گرفت.
یکی از طعم‌دهنده‌های خورش قیمه مانند بسیاری از دیگر غذا‌های ایرانی ادویه است که در کنار چند چاشنی خوشمزه دیگر مانند زعفران، لیمو عمانی، گلاب و... به این غذا عطر و طعم خاصی می‌دهد. در این مطلب با طرز تهیه چاشنی و ادویه مخصوص خورش قیمه آشنا می‌شوید.
سعی کنید هیچوقت برگ‌های زرد گیاه را از ساقه جدا نکنید. اجازه بدهید برگ‌های زرد خودش بیفتد و به خاک گلدان اضافه شود. اگر برگ‌های زرد را از ساقه جدا کنید، ممکن است بقیه برگ‌های سبز و سالم نیز کم‌کم زرد شوند.
اگر خیلی عرق‌سوز می‌شوید، قبل از خروج از منزل از پودربچه در محل‌هایی که عرق‌سوز می‌شود، استفاده کنید تا این تجربه تکرار نشود.
نکات مهم نگهداری از آرایش در فصل بهار
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با فراز و فرودهای فنی و غیر فنی بسیار به پایان رسید.
دیدار تیم های یوونتوس و سویا با گل دقیقه 6+90 گاتی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به نکات پیشگیری از سرقت احشام، گفت: تمام اماکن نگهداری احشام استان با امکانات موجود توسط دامداران محصور شود.
چلو ماهیچه یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که در رستوران‌های بین المللی نیز سرو می‌شود و پخت آن نیاز به رعایت نکات خاصی دارد.
علیرضا بیرانوند با دو سیو متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشت.
کوکو سبزی یکی از انواع کوکو‌های خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است و پخت آن نیاز به رعایت برخی نکات مهم دارد که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
کامیابی نیا در دیدار با هوادار تهران یک فرصت طلایی برای نجات تیمش از شکست داشت که با بدشانسی از دست رفت.
حسا‌ترین دیدار هفته نخست دور برگشت فوتبال زنان، درحالی با پیروزی طلایی پوشان سپاهانی در برابر شهرداری سیرجان در یک دیدار خارج از خانه رقم خورد.
لاشا تالاخادزه در شبی که آماده و سرحال نشان نمی داد، تا یک قدمی از دست دادن طلای دوضرب و مجموع پیش رفت.
سامان قدوس نکاتی خواندنی از کار با کارلوس کی‌ر‌وش و البته بودن کنار کریستین اریکسن عنوان کرده است.
شب گذشته سعید عزت‌اللهی با یک پاس گل تیمش را از شکست نجات داد.
املت گوجه فرنگی یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام صرف می‌شود و پخت آن فوت و فن‌های خاص خود را دارد.
اصفهان- مصاف دوستانه سپاهان و خوشه طلایی ساوه حاوی نکاتی جالب از سپاهان جدید بود..

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ