برای اولین بار در تهران قلب یک مرد ۴۸ ساله که بر اثر مرگ مغزی درگذشته بود، با قلب یک نوجوان ۱۲ ساله تعویض شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی یک تصویر سازی زیبا از پسربچه های کشورهای مختلف جهان انجام داده است که می تواند جالب توجه باشد.
تصویری عجیب و غریب از مسابقات نچرال ایران که از ژنتیک عجیب پسر ۱۲ساله رونمایی کردند؛ این تصاویری در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.
پسر چهار ساله فیل فودن، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، به پدیده جدید شبکه‌های اجتماعی در این کشور تبدیل شده است.
«هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در توافقی با دادستان‌های فدرال قبول کرده به اتهامات تخلفات مالیاتی و مالکیت اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر اعتراف کند.
گاو وحشی که همراه با کشیدن یک مرد وارد تصویر دوربین های یک منزل مسکونی شد تمام تلاش خود را برای زخمی کردن او کرد سپس از منطقه خارج شد./خبرفوری
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
سروان قنبری، مامور نیروی انتظامی ایذه که عصر امروز زیر گرفته شد و به شهادت رسید، دارای ۴ دختر و یک پسر بود که فرزند ارشدش یک دختر ۱۸ ساله و پسرش تنها ۲ سال و نیم سن دارد
جورجینا رودریگز امروز چند استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که فرزندان او و کریستیانو رونالدو هم در آن حضور داشتند.
"در این مراسم ها، همه آشنایان با حضور و تبریک، عکسی می‌گیرند، قهوه‌ای می‌نوشند و دیداری تازه می‌کنند. "
تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.
نور نیوز نوشت: یک گروه سازمان یافته ترویج و تشویق افراد به رقص، کشف حجاب و ناهنجاری در معابر عمومی‌ و تبلیغ علیه نظام در رشت با تلاش مامورین فراجا شناسایی شدند.
بروکلین بکام و همسرش نیکولا پلتز با کت و شلوار‌های مشکی کلاسیک خود در مهمانی قبل از اسکار شرکت کردند.
دانشمندانِ مصری توانسته‌اند با کمکِ توموگرافیِ کامپیوتری، «به‌صورت مجازی پوششِ پسری مومیایی که به ۲۳۰۰ سال قبل تعلق دارد را باز کنند.» این پسر نوجوان از طبقه اجتماعی-اقتصادی بالای مصر بوده و تاکنون مومیایی آن باز نشده است.
پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.
فرهاد مجیدی تصویری از پسرش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد که حسابی مورد توجه قرار گرفت.
پسر دیوید بکهام به تیم برنتفورد پیوسته است.
پس از دستگیری اویدیو گوزمان، پسر ال چاپو در ایالت سینالوآ مکزیک، شورش‌های مرگبار این ایالت را دربرگرفت.
یک زن ۲۷ ساله در مراکش برای نخستین بار در جهان ۹ قلو به دنیا آورد که شامل ۵ دختر و ۴ پسر است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دکتر پورحسن، متخصص زنان و زایمان گفت: یک زن ۳۵ ساله زرندی در بیمارستان امام علی (ع) تامین اجتماعی زرند، ۵ قلو به دنیا آورد که قل اول دختر به وزن یک کیلو و ۷۰۰ گرم، قل دوم پسر به وزن یک کیلوگرم، قل سوم پسر به وزن یک کیلو و ۷۵۰ گرم، قل چهارم پسر به وزن یک کیلو و ۵۵۰ گرم و قل پنجم پسر به وزن ۲کیلوگرم می‌باشد.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ