رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به روند کاهشی تعداد مراجعات در شب چهارشنبه آخر سال گفت: چهار نفر از مصدومان با سوختگی درجه سه، بستری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
مقام‌های آلمان درباره روند کاهشی تولیدات صنعتی این کشور هشدار دادند و این وضعیت را با جنگ اوکراین مرتبط دانستند.
اصفهان-  رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
مدیر فرودگاه بین‌المللی صنعا گفت: مزدوران دشمن، با کاهش تعداد پروازها در روند رزرو بلیط مسافران در فرودگاه صنعا اختلال به وجود آورده‌اند.
گزارشی تازه نشان می‌دهد که تعداد کاربران ChatGPT روند نزولی پیدا کرده است و این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از
در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ روند کاهشی دما همچنان برای امروز و فردا در نیمه شمالی کشور ادامه خواهد داشت.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
رشت - رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه تغییر کاربری‌ها در اراضی باغی کاهش پیدا کرده است، گفت: تغییر کاربری باغات چای با نظارت متولیان امر و تشکیل کمیسیون‌های مربوطه صورت می گیرد.
اگر به دنبال کاهش وزن هستید، چربی‌سوزی بی‌نهایت مهم است. لازم است تعداد کالری‌هایی را که طی رژیم غذایی روزانه‌تان دریافت می‌کنید بررسی نمایید و می‌توانید این کار را با یک کالری شمار انجام دهید تا به روش درست و بادقت در روند کسر کالری مصرفی قرار بگیرید و بتوانید در نهایت به طور مؤثر چربی بسوزانید.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
رئیس اورژانس کشور از کاهشی بودن روند آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: ۸۱۵ نفر در روز جاری مصدوم شده‌اند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا روند کاهشی به خود گرفته و امروز نسبت به دیروز قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون تومان کاهش یافته است.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دمای استان خبرداد.
نرخ تورم تولیدکننده بخش معدن در تابستان امسال نسبت به بهار ۱۴ درصد و در بخش صنعت هم ۱۶.۲ واحد درصد در همین مقطع نسبت به بهار امسال کاهش یافته است.
رئیس ایدرو گفت: طبق آمارها تشکیل سرمایه ثابت طی سال‌های اخیر در ایران روند کاهشی به خود گرفته و در عمل استهلاک سرمایه‌های مورد سرمایه گذاری در کشور از تشکیل سرمایه ثابت پیشی گرفته است.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه ۱۴۰۱ حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
قیمت سبد نفتی اوپک روز گذشه به روند کاهشی خود ادامه داد و به ۹۵ دلار و ۱۱ سنت رسید.
رییس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در حال حاضر شاهد کاهش موارد کووید ۱۹ در کشور هستیم. به طوری که تعداد موارد مثبت روزانه‌مان بسیار کاهش یافته و موارد بستری هم کاهش یافته و به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در روند کاهشی موج هستیم.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.
قیمت مرغ در ادامه روند نزولی خود به حدود ۴٨ هزار تومان در بازار رسیده در حالی که نرخ مصوب آن ۶٠ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ