رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت سکه و طلا روند کاهشی به خود گرفته و امروز نسبت به دیروز قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون تومان کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با روند کاهشی همراه شده است و سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.
یک فعال بازار طلا و سکه با بیان اینکه شرایط سیاسی و اقتصادی کشور و کاهش قیمت ارز منجر به کاهش قیمت طلا و سکه شده است، پیش بینی کرد که روند کاهشی قیمتها ادامه داشته باشد.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
فعال بازار طلا گفت: هفته گذشته بازار فلز زرد آرام بود و قیمت انواع سکه و طلا در بازار با کاهش همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این روند در هفته آینده نیز همین‌طور باشد.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با روند افزایشی مواجه شده و به ۳۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی امروز باز هم نسبت به دیروز روند افزایشی داشته و به قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید؛ البته روند قیمتها به سمت ریزش بیشتر در حرکت است.
سکه و طلا امروز نسبت به هفته گذشته باز هم روند افزایشی داشته و علت آن هم روند افزایشی انس جهانی طلا است.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
امروز بر خلاف روند کاهشی قیمت دلار قیمت سکه و طلا با افزایش مواجه شد.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز روند ریزشی خود را حفظ کرده و هم اکنون سکه امامی در کانال ۲۵ میلیون تومان قرار دارد.
قیمت سکه و طلا همچنان روند نزولی داشته و این بازار نسبت به هفته قبل افت‌های قابل توجه را ثبت کرده است.
با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد که از اواسط ظهر امروز شروع شد، قیمت سکه و طلا نیز به تبع آن روند کاهشی به خود گرفته است.
قیمت سکه امامی باز هم نسبت به روزهای قبل روند افزایشی گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش قیمت مواجه شده و انتظار می رود ریزش های بیشتری داشته باشد.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که حکایت از روند صعودی نرخ ها نسبت به روز گذشته دارد.
روند بازار ارز در روز‌های اخیر با کاهش قابل توجهی همراه شده است. بسیاری از فعالان بازار ارز تاکید دارند در این شرایط، توجهات به سمت خبر‌های مربوط به مذاکرات برجامی است. این در حالی است که در اواخر خردادماه دولت با اقدام به موقع، دست بانک مرکزی را برای مدیریت بازار ارز در شرایط هیجانی همانند این روز‌ها باز گذاشت.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
تأکید ایرانسل بر بهره‌مندی بازار سرمایه از زیست‌بوم استارتاپی
در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ