رشت - رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه تغییر کاربری‌ها در اراضی باغی کاهش پیدا کرده است، گفت: تغییر کاربری باغات چای با نظارت متولیان امر و تشکیل کمیسیون‌های مربوطه صورت می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
داروی دیابت اوزمپیک روند کاهش وزن را تغییر قابل‌ملاحظه‌ای داده است.
اصفهان-  رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.
به گفته این کارشناس محیط زیست، اکنون بحث این است که برای تأمین آب تهران علاوه بر سرشاخه‌های ماملو، لار، طالقان، سفیدرود، رود کرج، جاجرود، آمل و هراز، از سرشاخه‌های دز و کارون هم آب بیاوریم؛ درحالی‌که مطابق با تغییرات اقلیم و کاهش محسوس سطح یخچال‌ها در سرشاخه‌های کشور، به نظر می‌رسد دیگر اصلا آبی برای انتقال به تهران وجود ندارد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ روند کاهشی دما همچنان برای امروز و فردا در نیمه شمالی کشور ادامه خواهد داشت.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
مصرف گریپ فروت به افزایش سیستم متابولیسم بدن کمک می‌کند. بنابراین، روند تبدیل انرژی از مواد غذایی را افزایش می‌دهد و در نتیجه می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. با وجود اینکه بسیاری از گریپ فروت‌ها برای رژیم غذایی مفید هستند، مطمئن شوید که هیچ اثر مضری بری بدن شما نداشته باشد بنابراین، میوه را در مقدار کافی مصرف کنید، از مصرف بیش از حد آن اجتناب کنید. علاوه بر این، اگر برخی نشانه‌های ناخواسته رخ می‌دهد، با متخصص تغذیه مشورت کنید تا منوی رژیم غذایی شما را تغییر دهد.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
رئیس اورژانس کشور از کاهشی بودن روند آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: ۸۱۵ نفر در روز جاری مصدوم شده‌اند.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری با اشاره به روند کاهشی تعداد مراجعات در شب چهارشنبه آخر سال گفت: چهار نفر از مصدومان با سوختگی درجه سه، بستری شدند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: اگر سیاست‌گذاری دولتمردان در سال آینده به درستی اعمال شود و تغییر کند، تورم روند کاهشی خواهد داشت با این حال نگرانی از تکانه‌های تورمی در سال آتی وجود دارد.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش داشته‌اند. میزان بارش در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
در حالی که میزان بارش در تمام استان‌‌‌های کشور نسبت به روند بلندمدت کاهشی بوده است، پنج استان نسبت به روند بلندمدت خود افزایش بارش‌‌‌ داشته‌‌‌اند. میزان بارش‌‌‌ در استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته و این به آن معناست که جغرافیای آبی در کشور در حال تغییر است.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دمای استان خبرداد.
بررسی وضعیت تبخیر در حوضه‌های آبریز کشور نشان از آن دارد که روند تبخیر نسبت به هفته قبل تغییر چندانی نداشته ضمن آنکه این روند کاهشی است.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس ایدرو گفت: طبق آمارها تشکیل سرمایه ثابت طی سال‌های اخیر در ایران روند کاهشی به خود گرفته و در عمل استهلاک سرمایه‌های مورد سرمایه گذاری در کشور از تشکیل سرمایه ثابت پیشی گرفته است.
بررسی آمارهای مقدماتی پولی و اعتباری در پایان مهرماه ۱۴۰۱ حاکی از تداوم روند کاهنده رشد دوازده‌ماهه نقدینگی در سال جاری می‌باشد.
همان طور که بزرگ می‌شوید و به ۳۰ و ۴۰ سالگی می‌رسید مغز شما نیز تغییر می‌کند. مغز شروع به کوچک شدن می‌کند و این روند در بقیه عمر ادامه می‌یابد. این کاهش قادر است تغییراتی در توانایی‌های شناختی شما ایجاد کند که می‌تواند دلیلی برای نگرانی درباره زوال عقل و بیماری آلزایمر باشد.
قیمت سبد نفتی اوپک روز گذشه به روند کاهشی خود ادامه داد و به ۹۵ دلار و ۱۱ سنت رسید.
قیمت مرغ در ادامه روند نزولی خود به حدود ۴٨ هزار تومان در بازار رسیده در حالی که نرخ مصوب آن ۶٠ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ