به گزارش کارشناس هواشناسی؛ روند کاهشی دما همچنان برای امروز و فردا در نیمه شمالی کشور ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از امروز تا روز یکشنبه روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز تا روز یکشنبه (۲۹ مردادماه) روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه (۳۰ مرداد) کاهش نسبی دما را در سطح استان پیش‌بینی کرده است.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۳ تا ۲۴ مرداد) روند کاهش تدریجی دما و روز‌های پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش‌های رگباری در نیمه جنوب و غرب استان طی امروز خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع ناپایداری‌های همرفتی بویژه در نیمه غرب، شمال و مرکز استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دما در این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
برای امروز تا روز شنبه روند افزایش تدریجی دما و از روز یکشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
رئیس سازمان هواشناسی گفت: افزایش روند دما موجب تبخیر سریع‌تر آب و کاهش فرصت ترمیم منابع آب زیرزمینی می‌شود. رشد تبخیر در پنج دهه گذشته کشور نشان دهنده افزایش توان تبخیر و تشدید تبخیر آب دریاچه‌ها و سد‌ها است که تاثیر مخرب بر منابع آب در دسترس از جمله در حوزه شرب و کشاورزی دارد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند کاهشی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
از امروز تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا روز یکشنبه (۸ تا ۱۰ اردیبهشت) روند افزایش تدریجی دما و در روز‌های دوشنبه تا سه‌شنبه (۱۱ تا ۱۲ اردیبهشت) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در پایتخت انتظار می‌رود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان ابری است و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. از فردا روند کاهشی دمای هوای پایتخت آغاز می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
از امروز تا جمعه روند کاهش تدریجی دما و از شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه روند کاهشی دما در استان ادامه خواهد داشت، گفت: گاز شرکت‌های پر مصرف شهرک‌های صنعتی قطع شد.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده در غرب و جنوب استان از عصر امروز خبر داد.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند کاهش دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ