سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران از نظر میانگین قدی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی گفت: میانگین نمرات امتحانات نهایی امسال ۱۰/۰۲ بود در حالی که در سال گذشته ۱۱/۲۲ بوده است.
حالا اکوسیستم‌های دریایی و دیگر بخش‌های اقلیم زمین ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
با در نظر گرفتن اینکه به صورت میانگین ماستیف‌های انگلیسی حدود ۸۰ کیلوگرم وزن دارند، زوربا تقریبا ۲ برابر یک سگ معمولی شده بود. این سگ بسیار بزرگ از سر تا انتهای دم چیزی حدود ۲.۵ متر رسیده بود و قدی نزدیک به یک متر داشت.
پرسپولیس به احتمال فراوان باتجربه‌ترین و البته مسن‌ترین تیم لیگ برتر در دوره بیست و سوم خواهد بود.
تیم های لیگ برتری با میانگین ۶ روزه برای هر بازی لیگ برتر به مصاف همدیگر می روند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
این عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در عین حال گفت: این مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود.
شهرداری گرگان از نظر میانگین قدی و سنی، میان تیم‌های حاضر در فینال سوپر لیگ غرب آسیا جایگاه نخست را دارد.
Street Fighter 6 نظر منتقدین را به خود جلب کرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
آخرین آمار سایت «اسپیدتست» از رشد یک رتبه‌ای سرعت اینترنت ثابت و افت یک پله‌ای اینترنت سیار در کشورمان حکایت دارد. اینترنت سیار در تهران نیز با هفت پله افت مواجه شده است.
میانگین ۴.۲ درصدی نرخ رشد فصلی صنعت در دوره وزارت فاطمی‌امین
هر سال با نزدیکی به ایام نوروز مصرف بنزین افزایش پیدا میکند اگرچه در هفته نخست از تعطیلات ناترازی بنزین به ۷ میلیون لیتر رسید اما حالا به نظر می رسد میانگین مصرف روزانه سربه سر رسیده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای کاهش معضلات محیط زیست در سازمان هدف‌گذاری کردیم و دیگر شعار نمی‌دهیم بلکه نتیجه کار را با شفافیت به مردم بیان خواهیم کرد. میانگین آلودگی هوا در پاییز سال گذشته بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ بود و در زمستان نیز به ۱۵۰ رسیده بود که توقع داریم در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کند.
سمنان- مدیرکل راهداری جاده ای استان سمنان بابیان اینکه میانگین یک هزار و ۶۰۰ تردد در باند جنوبی بزرگراه امام رضا (ع) انجام شد، گفت: این آمار توسط دستگاه‌های تردد شمار ثبت شده است.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر میانگین سن بازنشستگی را هر سال ۶ ماه افزایش ندهیم، صندوق‌های بازنشستگی در آینده نزدیک با چالش‌های جدی مواجه خواهند شد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: میانگین کاهش بی سوادی در خوزستان با رشد قابل توجهی به عدد ۹۴.۰۷ رسیده که نشان از تلاش متولیان حوزه آموزش سوادآموزی است.
هافبک استقلال با اشاره به مصدومیتی که در برخورد با محمد عمری شکل گرفت، مدعی است تیمش شایسته دستیابی به برد در این جدال بود.
تبریز- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: متوسط معدل دانش‌آموزان در کشور ۱۱.۵ بوده که فاجعه است و باید ریشه یابی شود.
دفتر مرکزی آمار سودان از کاهش ۱۴ درصدی تورم ماهانه در این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ