گلر تیم ملی آرژانتین دستکش‌هایی که در فینال جام جهانی برابر فرانسه در دست داشت را به نفع کودکان سرطانی فروخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی هوادار تهران به دلیل عدم دریافت مطالباتش باشگاه سابق خود را محکوم کرد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
فرشاد فرجی می‌گوید در ابتدای نقل و انتقالات پیشنهاد مالی بهتری داشته اما نمی‌خواهد پیراهن پرسپولیس را راحت از دست بدهد.
بارسلونا قصد دارد از درآمد حاصل از فروش عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، برای جذب ژوائو کانسلو استفاده کند.
یوفا بر خلاف موضع قبلی‌اش اعلام کرد باشگاه‌هایی که مالکیت‌ مشترک دارند فصل آینده اجازه حضور همزمان در یک رقابت اروپایی را خواهند داشت.
دادگاهی در شهر مادرید شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، علیه فده والورده، بازیکن رئال مادرید، را رد کرده و برای ستاره رئال حکم منع تعقیب صادر کرد.
لیونل مسی هدیه‌ای را که از ناصر الخلیفی دریافت کرد به نیمار داد و او در یک حراجی به نفع کودکان محروم آن را به حراج گذاشت.
همشهری نوشت: بحث پایان جنگ اوکراین به ضرر غرب است که فرصت‌های متنوعی به ما می‌دهد؛ چراکه وقتی این جبهه فروبپاشد امکان امتیازگیری از آن نیز فراهم می‌شود.
گروه‌هایی که مایلند جامعه ما ملتهب و آشفته باشد می‌توانند داخل یا خارج از کشور باشند. این که کجا هستند مهم نیست، هر طیف و افرادی که می‌خواهند اعتبار ایران را زیر سوال ببرد می‌توانند در گروهی باشند که به آنان اشاره کردم. البته تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌توان یک جامعه یک دست داشت. اما باید به سمت توازن حرکت کرد. باید مرزبندی‌های حقوق یکدیگر را پاس بداریم. همچنین نباید اجازه بدهیم این شرایط، زمینه ساز سوء استفاده‌های سیاسی شود. من معتقدم برخی در تلاشند اهداف سیاسی خود را در این آب گل آلود پیگیری کنند.
قرارداد داوید دخیا به زودی تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد شد؛ اما یونایتد نه از عملکرد او راضی است تا قراردادش را تمدید کند و نه پول این را دارد که یک جانشین برای دروازه‌بان اسپانیایی بخرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آمریکا از رأی اعضای سازمان ملل به ⁧ایران⁩ برای تصدی برخی مناصب در UN عصبانی است، گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و اسرائیل نمی‌چرخد.
اینترنت و فضای مجازی، همان چیزی که دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده، همچنان برای دولت سیزدهم دوقسمتی تعریف می‌شود.
رئیس جمهور دلیل مخالفت‌های نظام سلطه با ایران را تسلیم‌ناپذیری در برابر سلطه‌طلبی عنوان کرد و گفت: شرایط جهان به نفع مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان جهان اسلام در حال تغییر است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کسی نمی‌تواند حقوق ایران از حقابه هیرمند را انکار کند و افغانستانی‌ها باید حقابه ایران را تأمین کنند.
رئیس موزه رضاعباسی از برگزاری نمایشگاه نقاشی خط با عنوان خطاشی از تاریخ ۳ تا ۴ آذرماه سال جاری خبر داد.
درست است که بسیاری از علاقه‌مندان به کشتی در دنیا منتظر تقابل دوباره حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی روی تشک هستند، ولی واقعیت این است که این تقابل در بازه زمانی فعلی، بیش از آنکه ایرانی‌ها را خوشحال کند به سود آمریکایی‌هاست. حسن یزدانی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی اخیر که در بلگراد صربستان برگزار شد نشان دادند هیچ طرح و برنامه‌ای برای مقابله با دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی ندارند.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید شرایطی ایجاد کرد که نفع واحدهای صنعتی متوجه مردم خراسان رضوی باشد.
ایران به نفع قطر از میزبانی جام ملتها کنار کشید؟
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
رئیس جمهور گفت: ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم.
مسعود دانشمند تصریح کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین خطای دولت این است که دارد سیاست‌های دولت قبلی و دولت آقای احمدی نژاد را به غلط و به نادرستی جلو می برد در حالی که باید بسترهای اقتصادی را درست کند و آن نهادهایی که باعث می شوند تولید رونق گیرد را درست هدایت کند.
کارشناس بازار سرمایه گفت شرایط کنونی بازارهای موازی به نفع بازار سرمایه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ