اینترنت و فضای مجازی، همان چیزی که دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده، همچنان برای دولت سیزدهم دوقسمتی تعریف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای خرید مارکو وراتی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن افزایش داد. سران پاریس برای فروش این بازیکن 70 میلیون یورو می‌خواهند.
ساختمان‌های تهران تا دهه ۳۰ ارتفاع چندانی نداشت، نهایت ۲-۳ طبقه بود. بزرگ‌ترین ساختمانی که در این سال‌ها ساخته شد باشگاه ۴طبقه افسران بود که آن را هم خارجی‌ها ساخته بودند.
۳۰ درصد جمعیت شمال شهر، از ۸۳ بیمارستان و ۱۱۳۶۰ تخت بیمارستانی و ۲۵۸ درمانگاه و ۱۲۲ آزمایشگاه برخوردار بودند؛ در حالی که ۷۰ درصد جمعیت جنوب شهر، فقط ۲۸ بیمارستان و ۵۷۲۴ تخت بیمارستانی و ۱۵۱ درمانگاه و ۲۲ آزمایشگاه در خدمتشان بود.
معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: ۴۱ درصد سفرها شغلی، ۲۹ درصد آموزشی، ۱۶ درصد برای خرید و ۱۴ درصد تفریحی هستند.
ترخون یکی از منابع مهم شناخته شده‌ی روتین است. ترخون تازه تا ۳/۰ درصد اسانس دارد که حاوی ۶۰ تا ۷۰ درصد متیل کاویکول و مقداری پارامتوکسی سینامیک آلدهید است. دیگر ترکیبات اسانس شامل آلفاپینن، بتاپینن، کامفن، لیمونن، ژرانیول و اوژنول می‌باشد.
به گفته محققان، فشار خون بالا در دهه ۳۰ سالگی ممکن است در دهه ۷۰ به سلامت ضعیف‌تر مغز منجر شود.
روس‌های سراسر جهان در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲، یکصدمین یادبود تشکیل اتحاد جماهیر شوروی را گرامی داشتند؛ اما ۷۰ سال موجودیت شوروی چگونه جهان را دست‌خوش تغییر کرد؟!
یوسف غفارزاده گفت: ۷۰ درصدآب مصرفی دربخش کشاورزی به هدر می‌رود که اگربتوانیم با اصلاح، ازهدرروی این ۷۰ درصدجلوگیری کنیم، مثل‌آن است که ده‌هاپروژه آبرسانی اجراشده و به تأمین آب افزوده شود.
مهدوی ابهریبا اشاره به اینکه تمامی پتروشیمی‌های گازی کاهش تولید داشته اند گفت: تمامی پتروشیمی‌های متانولی و اوره‌ای ظرفیت تولید شان به ۷۰ درصد رسیده است.
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که نیمه دوم این بازی با پیروزی ۲ بر یک شاگردان دالیج در جریان است.
شهریار- مدیرعامل مجمع خیرینِ شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر دولت طبق قانون ۷۰-۳۰ با خیرین مدرسه ساز مشارکت کند، امکان ساخت سالانه ۱۴۰ مدرسه خیرساز در شهرستان های استان تهران وجود دارد.
در دیداری از گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ دو تیم کرواسی و بلژیک از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم کره‌جنوبی و غنا در دیداری از گروه H از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
سخنگوی صمت با بیان اینکه صادرات به قطر در مهر امسال ۳۰ درصد نسبت به مهر سال قبل رشد داشت، از معافیت ۷۰ درصدی کالاهای صادراتی به قطر از تعهد ارزی به عنوان مشوق صادرکنندگان خبر داد.
وقتی مأموران بلافاصله به نشانی اعلام شده در محدوده شرق تهران اعزام شدند دریافتند درگیری میان مردی ۷۰ ساله و پسر ۳۰ ساله‌اش رخ داده و در جریان این درگیری پسر جوان پدرش را با ضربات متعدد چاقو کشته و متواری شده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
رشد ۳۰ درصدی تولید سایپادیزل در ۵ ماهه نخست سال/کاهش ۷۰ درصدی تعهدات معوق محصول ولوو در ۳ سال اخیر/ بهبود مستمر کیفی محصولات تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون/ برنامه‌های سایپادیزل برای توسعه سبد محصول
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تاکنون ۳۰ هزار تن کاغذ که ۷۰ درصد کاغذ مورد نیاز ما بود از داخل کشور تأمین شده است و تمام مقوای مورد نیازمان را هم از کارخانه زنجانی تهیه می‌کنیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بررسی عملکرد قانون برنامه ششم توسعه اهداف قانونگذار در ۳۰ درصد احکام محقق، در ۴۸ درصد احکام بخشی از اهداف محقق شده و در ۲۲ درصد احکام اهداف قانونگذار محقق نشده است.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در بررسی عملکرد قانون برنامه ششم توسعه به این نتیجه رسیدیم که اهداف قانونگذار در ۳۰ درصد احکام محقق شده است.
مدیرعامل شرکت دانش‌پایه جتکو، با بیان این‌که حوزه برق و الکترونیک از گلوگاه‌های اصلی در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود که تاثیرات قابل توجهی در حوزه کیفیت، قیمت و امکانات خودرو دارد، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان تام ایران‌خودرو و جتکو می‌توانند با جوامع علمی و تحقیقاتی کشور، مسیرهای مناسبی را برای ایجاد فضای همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت خودروسازی فراهم کنند و پیشرو در راهبری فناورانه شبکه برق و الکترونیک خودرو باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ