رئیس جمهور دلیل مخالفت‌های نظام سلطه با ایران را تسلیم‌ناپذیری در برابر سلطه‌طلبی عنوان کرد و گفت: شرایط جهان به نفع مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان جهان اسلام در حال تغییر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رییس فدراسیون وزنه‌برداری در بازدید سرپرست وزارت ورزش از اردوی ملی‌پوشان توضیحاتی را در مورد شرایط وزنه‌برداران ارائه داد.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان معتقد است والیبال در هر رده سنی نیاز به امکانات دارد و نباید با این شرایط توقع زیادی داشت.
مدیر ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی درباره شرایط این ورزشگاه و اقدامات انجام شده برای بهبود میزبانی درآن گفته است.
حجت الاسلام رئیسی گفت: اگر قدرت‌های سلطه‌گر در مقابل اراده ملت‌ها خودکامگی نشان ندهند و اجازه تحقق اراده مردم را بدهند، شرایط دنیا کاملا متفاوت خواهد بود.
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: کیانوش رستمی با توجه به شرایط سنی که دارد مقداری از شرایط ویژه‌ای برخوردار است.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
اسامی کشتی‌گیران واجد شرایط برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی اعلام شد.
قهرمان بوکس سنگین‌وزن حرفه‌ای جهان، شرایط خاصی را برای مبارزه با قهرمان اوکراینی تعیین کرده است.
ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به سهمیه‌ای که برای مسابقات قهرمانی جهان کسب کرده، گفت: از رقابت‌هایی کسب سهمیه کردم که بی برنامه بود و ضعف‌های زیادی داشت.
سازمان لیگ فدراسیون کشتی شرایط مالی ویژه ای را برای حضور نمایندگان ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در نظر گرفته است.
ستاره کشتی ایران و جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم اعلام کرد برای حفظ نوار افتخارات خود تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیمی برای تغییر وزن ندارد.
ستاره کشتی ایران و جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم اعلام کرد برای حفظ نوار افتخارات خود تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیمی برای تغییر وزن ندارد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد کشورهای جهان می توانند زمینی با شرایط برابر برای همه ملت ها بسازند.
امشب قهرمان جام جهانی مشخص خواهد شد و آرژانتین و فرانسه هر دو به دنبال ستاره سوم هستند.
سرمربی تیم امید کاراته کفت: تمرین با تیم بزرگسالان خیلی به تیم امید کمک کرد و مطمئنم به‌زودی و در آینده نزدیک نتیجه اتحاد تیم امید و بزرگسالان را می‌بینیم.
نواک جوکوویچ مطالبی درباره حضورش در مسابقه نهایی انجمن تنیس حرفه‌ای مردان جهان (ATP) بیان کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ما در شرایطی قهرمان جهان شد که زمین، داور و تماشاگر به نفع تیم بوسنی بود.
نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد: دو اعزام به مسابقات کوراش قهرمانی جهان و ووشو رده‌های پایه قهرمانی جهان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به شرایط غیرقابل پیش‌بینی ایجاد شده برای تیمش در آستانه مسابقات قهرمانی جهان گفت: برای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها ضمانت نمی‌دهم.
شرایط خورخه ویلدا، سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا، چندان خوب نیست و ظاهرا او راهی جز کنار کشیدن از هدایت این تیم ندارد.
تنیس روی میز ایران در حالی مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد که شرایط بازیکنان اعزامی در رنکینگ جهانی ایده‌آل نیست و حتی یکی از آنها در این رنکینگ جایگاهی ندارد.
تنیس روی میز ایران در حالی مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد که شرایط بازیکنان اعزامی در رنکینگ جهانی ایده‌آل نیست و حتی یکی از آنها در این رنکینگ جایگاهی ندارد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گزارشی از آخرین شرایط بازیکنان و میزبانی اسلوونی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ