سرمربی هوادار تهران به دلیل عدم دریافت مطالباتش باشگاه سابق خود را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبر داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به بازنده شدن شهرداری آستارا مقابل پارس جنوبی جم داد.
بوستان کوهپایه به مساحت ۷۷۰ مترمربع یکی از بوستان‌های محلی در اسدآباد زعفرانیه است که ۲۲ اسفند پارسال شخصی با در اختیار داشتن رای قضایی و حکم قلع درخواست ساخت و ساز در این بوستان کرده‌است.
رای دادگاه ولی‌الله سیف و احمد عراقچی، مدیران بانک مرکزی در خصوص مدیریت بازار ارز در سال ۹۶صادر شد.
اظهارات معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پی این مطرح می‌شود که روز گذشته، قضات دادگاه بین‌المللی لاهه اعلام کردند که قدرت قضایی لازم برای حکم‌دهی درخصوص ۱.۵۷ میلیارد دلار اموال بلوکه شده بانک مرکزی ایران در آمریکا را ندارند.
پارلمان آذربایجان ۱۸ نوامبر سال گذشته میلادی به افتتاح سفارتخانه این کشور در تل‌آویو رای مثبت داد. الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز ۲۶ نوامبر قانون مربوط به این تصمیم را امضا کرد.
با 20 رای موافق کلیات بودجه 76 هزار میلیارد تومانی شهرداری تهران برای سال آینده به تصویب رسید.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش 91 هزار میلیارد ریالی این بانک بزرگ بورسی، رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
با برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت، سهامداران با رای قاطع به افزایش ۹۱ هزار میلیاردریالی این بانک بورسی رای مثبت دادند تا جایگاه این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک بورسی کشور تثبیت شود.
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص باشگاه استقلال صادر کرد.
در پی شکایت علی علیپور از پرسپولیس، رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت مجدد در کمیته استیناف تایید شده است.
مهدی تاج معتقد است که فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توانسته رای را به سود خود تغییر دهد، با این وجود باید حدود 140 میلیارد تومان به این مربی پرداخت شود.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: این پرونده به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و هزینه‌های دادرسی آن بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مرحله بدوی و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در مرحله تجدید نظر بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
با توجه به رای صادره باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد
روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است... چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟
روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است... چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
رأی اراضی مورد اختلاف میان پتروشیمی لاوان با شرکت نفت و پتروشیمی خلیج فارس با ارزشی حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به نفع فرهنگیان صادر گردیده است.
اداره حقوقی منطقه ۹ با ارایه دفاعیات مستدل و مستند، نسبت به نقض رای دادگاه بدوی و جلوگیری از تضییع مبلغی در حدود ۲۲ میلیارد تومانی علیه شهرداری منطقه و احقاق حق عمومی اقدام کرد.
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ