حسینی کیا گفت: به اساسی‌ترین نکته‌ای که باید فارغ از اسلام و حاکمیت به آن اشاره کرد «کیان خانواده» است؛ یعنی در صورت رواج بی حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود. مثلا خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواد او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی بوجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم قائنات و زیرکوه گفت: بنده خبر دارم که ریاست مجلس به صورت مکرر موضوع افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک را پیگیری می‌کند چرا که این موضوع تبدیل به بحران شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقدامات اولیه تحقیق و تفحص از فیلترشکن‌های پولی صورت گرفته است و به‌زودی به کمیسیون مربوط ارسال خواهد شد تا بعد از تصویب در کمیسیون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه نادرست ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد، چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است!
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
به تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس، تصویب کردند تا در صورت تایید و اجرای این مصوبه، انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تناسبی ـ اکثریتی برگزار شود که در این گزارش با نحوه تقسیم سی کرسی تهران آشنا می‌شویم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیرا در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس، تصویب کردند تا در صورت تایید و اجرای این مصوبه، انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تناسبی-اکثریتی برگزار شود که در این گزارش با نحوه تقسیم ۳۰کرسی تهران آشنا می شویم.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: نشست غیرعلنی روز شنبه مجلس و دولت درباره ارز باید به صورت علنی برگزار شود تا مردم در جریان موضوعات مطرح شده در این نشست قرار گیرند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عرضه خودرو در بورس، گفت: در هیچ کجای دنیا عرضه خودرو در بورس صورت نمی‌گیرند؛ نمی‌دانم این رسم چطور مرسوم شده است و این مسئله با کدام اصل اقتصاد همخوانی دارد.
غلامرضا منتظری گفت: این ایام چنین اتفاق‌هایی می‌افتد؛ بله، تهاجم به دفتر ما هم صورت گرفته است. نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تهاجم که چند کوکتل مولوتف انداختند و بنر ورودی را آتش زدند. وی درباره این‌که آیا مشخص شده است این افراد چه کسانی بودند، بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی پیگیر این موضوع هستند.
حاجی دلیگانی گفت: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
نماینده مجلس و خبرگزاری فارس به صورت متوالی از علی دایی انتقاد کرده‌اند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون بودجه مجلس افزود: «ما چند برنامه داخلی داریم که به راحتی روی تلفن‌های همراه نصب می‌شوند. به نظرم وقتی مطمئن شدیم که مشکلی ایجاد نخواهد شد، برنامه‌های خارجی هم باشند اما با نظارت و مدیریت که دیگر اتفاقاتی این چنینی رخ ندهد.»
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: متأسفانه در حاشیه حادثه تلخی که برای «مهسا امینی» رخ داد، اهانت‌هایی به حجاب و مقامات کشور شد که باید به صورت جامعه شناسانه و روان شناسانه بررسی شود.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: بهتر است که ما به تدریج قیمت حامل‌های انرژی را واقعی کنیم، اما این اقدام باید به نحوی صورت گیرد که جامعه بتواند خود را تنظیم کرده و شوک اقتصادی یکباره به زندگی مردم وارد نشود.
سیاهکلی گفت: گزارش تحقیق و تفحص نشان داد که در فولاد مبارکه اصفهان اشکال وجود دارد و ممکن است اختلاس صورت گرفته باشد، اما این گزارش مشخص نمی‌کند که این موضوع توسط چه کسی و به چه میزان بوده، چون اساسا فرصت اینکار نبوده و تخصص لازم هم در این باره وجود ندارد.
احمدی بیغش،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: به اعتقاد بنده هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت، نه برجام و نه غیر برجام، این را من از روز اول گفتم.
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که جواب حرف زور، حرف زور است و جواب های، هوی است و ملت ایران هیچگاه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا کوتاه نخواهد آمد و از منافع خود دفاع خواهد کرد.
بقای صنعت خودرو منوط به همکاری با دانش‌بنیان‌هاست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ