جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی با حضور در منزل شهدای مدافع حرم، حسین معز غلامی و مهدی ذاکر حسینی با خانواده این شهدای والا مقام دیدار کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن در اولین اقدام پس از تصدی این پست به دیدار یکی از خانواده های شهدا رفت.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای گرامیداشت مقام شهدا با حضور در منزل شهید قاسم حمید به عنوان شهید شاخص نیروی پدافند، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل مس کرمان در آستانه سال نو با حضور در منزل دو خانواده شهید، ضمن دیدار با آنها، روز شهید را گرامی داشت.
دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از انجام 50 هزار دیدار توسط مشاوران وزرا در امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) جمعی از اعضای دولت و استانداران با حضور در منازل شهدای اخیر امنیت با خانواده آنان دیدار و سلام رئیس جمهور را به خانواده ایشان ابلاغ کردند.
به دستور رئیس جمهور به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)۶۹ دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای روایتی از دیدار ۱۰۰ دقیقه‌ای خانواده شهدای شاهچراغ با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده است.
مشهد ـ رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده شهید دانیال رضا زاده از شهدا امنیت مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
آیت الله خامنه‌ای در دیدار خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ: حادثه تروریستی شاهچراغ همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار گیرد
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی ، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خمسه نژاد و کریمی با همسر و مادر این شهدای والامقام دیدار کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی، گفت: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.
در این فیلم دیدار آرتین سرایداران و خانواده دانش‌آموز شهید علی‌اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و خانواده دانش‌آموز شهید علی اصغر گویینی از شهدای این حادثه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند. علی اصغر لری گویینی نیز یکی از شهدای دانش آموز این حادثه است که پدر و برادر سه ساله او نیز در این حادثه مجروح شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید «پوریا احمدی» که در اغتشاشات اخیر به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید، دیدار و گفتگو کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
وزیر نفت در اهواز با جمعی از خانواده های معظم شاهد دیدار کرد.
نشست خانواده شهدا، نخبگان و خانواده ایثارگران استان کرمان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر جمعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ