کانون مدارس اسلامی طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سیزدهم آبان‌ماه اعلام کرد: این روزها دختران ایرانی با حربه‌ بی حجابی و فروپاشی نقش زن در خانواده محور اصلی توطئه ورزی دشمن هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری مسابقات پارکور در بخش اسپید، نفرات برتر مسابقات بانوان رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳ معرفی شدند.
نفرات برتر مسابقات بانوان پارکور در بخش اسپید رویداد ملی کیش گیمز 2023 معرفی شدند.
نفرات برتر مسابقات بانوان پارکور در بخش اسپید رویداد ملی کیش گیمز 2023 معرفی شدند.
در ادامه مسابقات بزرگ روئینگ مسکو نازنین ملایی و کیمیا زارعی صاحب مدال برنز دونفره سبک‌وزن شدند.
زینب شیخ ارباب به عنوان آخرین دختر وزنه بردار ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 روی تخته رفت و ششم شد.
قهرمان سال گذشته آسیا، با وجود ثبت رکورد مجموع 10 کیلوگرم بیش از سال قبل به مقام پنجمی قاره کهن رضایت داد.
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
رقابت‌های مرحله مقدماتی زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور یک ناظر ایرانی در حال برگزاری است.
رقابت‌های مرحله مقدماتی زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور یک ناظر ایرانی در حال برگزاری است.
توییت جدید مهدی طارمی درباره ماجرای مسومیت دانش آموزان ایرانی
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
همشهری نوشت: آنجلینا جولی در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست که از تار موی دختران ایرانی نمونه ارسال کنند و اینگونه سبک جدید جمع آوری ژن ایرانی‌ها را رقم زد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند.
تمام تنگنا‌ها و بن‌بست‌های قانونی باعث می‌شود آن‌ها برای بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی به هر راهی متوسل شوند. یکی از این راه‌ها خرید شناسنامه مردگان است. خرید و فروش شناسنامه غیرقانونی است و دولت کسانی را که با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند، غاصب شناسنامه می‌نامد. «مراد» یکی از افرادی است که توانسته بود شناسنامه خریداری کند و مدتی بدون ترس از بازداشت برای خودش شغلی انتخاب کند و زندگی کند.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا، با ۱۶ گل تاجیکستان را شکست داد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران در نخستین گام خود در مسابقات کافا، قرقیزستان را با پنج گل در هم کوبید.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: بانوان ایران از آغاز دولت تا به حال ۸۷۸ مدال کسب کرده‌اند.
تیم ملی فوتبال زنان ایران با کسب یک پیروزی و یک تساوی برابر بلاروس، فراتر از حد انتظارات ظاهر شد.
تیم ملی فوتبال زیر پانزده سال دختران ایران امروز در اولین دیدار مقابل ازبکستان با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند.
رییس کمیته ملی المپیک در مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور در کشورهای اسلامی گفت: حضور زنان در بازی‌های کشورهای اسلامی فراتر از کسب سکو و اهتزاز پرچم کشورمان، پرستیژ جمهوری اسلامی در جهان اسلام را نشان می دهد.
کمیته برگزاری رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان، تیم دختران ایران را به عنوان بهترین تیم این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی کرد.
کمیته برگزاری رقابتهای موی تای قهرمانی جوانان جهان، تیم دختران ایران را به عنوان بهترین تیم این دوره از مسابقات انتخاب و معرفی کرد.
در ادامه بازی‌های دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در رشته دوومیدانی دخترانی ایرانی مقام‌های چهارم و سوم را کسب کردند.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکار‌هایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ