طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، ماده‌ای هم دارد که در آن اختلاف در نظرات یا گزارش‌های دیگر نهاد‌های امنیتی آمده است؛ طبق این ماده، پیش‌بینی شده که در صورت بروز اختلاف نظر یا اختلاف در گزارش‌های مراجع و نهاد‌های امنیتی در «موضوعات قضایی یا در پرونده‌های جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی»، این سازمان نقش «هماهنگ‌کننده» را خواهد داشت و «اعلام نظر نهایی توسط این سازمان و با مشارکت مراجع مذکور تهیه و به مرجع صالح اعلام می‌شود»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به سهم بزرگ مسئولیت اجتماعی در حفاظت از محیط زیست گفت:مسئولیت اجتماعی یک تکلیف و تعهد است.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: تهیه آئین نامه فعالیت آفرودسواران در مواجهه با طبیعت به منظور نظام‌مند شدن این گروه در دستور سازمان محیط‌زیست قرار گرفته است.
اصفهان- رئیس سازمان محیط‌زیست در بازدید از معادن نطنز به مدیرکل حفاظت محیط‌زیست اصفهان ماموریت داد تا در بازه زمانی یک ماهه با معادنی که تاکنون خلاف قوانین عمل کردند برخورد شود.‌
رئیس سازمان محیط زیست تاکید کرد: سازمان محیط زیست هم به تبعیت از چارچوب دولت بر این مسائل نظارت جامع دارد، بحثی که مطرح شد در خصوص یک دستگاه شبهه‌هایی ایجاد شده بود ۲ نفر از مدیران میانی ما را احضار کردند و پرونده تشکیل دادند و هیچ جرمی تا الان نبوده است.
اهواز - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا یک ماه آینده طرح جامع گردشگری شادگان آماده و تقدیم دولت خواهد شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از مردم خواست در کاشت یک میلیارد اصله درخت مشارکت کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از مردم خواست در کاشت یک میلیارد اصله درخت مشارکت کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در تماس تلفنی با مقداد محمدی فر، محیط بان مجروح پارک ملی پابند شهرستان نکا، گفت‌وگو کرد.
بودجه محیط‌زیست ایران به‌ازای هر نفر در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست ایران به‌ازای هر نفر یک‌دلار توان حفاظت از محیط‌زیست ایران و به‌ازای هر کیلومتر مربع ۵۵دلار در اختیار دارد.
رییس سازمان ملی حفاظت محیط زیست کشور گفت: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور باید از زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی خارج شده و تبدیل به یک وزارتخانه شود.
به گفته‌ی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با پیگیری‌های یگان حفاظت شهرستان خمینی شهر و همراهی یگان حفاظت استان موفق شدند شیر ماده‌ای را که در بررسی اولیه کمتر از یکسال سن دارد را در باغ شخصی در خمینی شهر کشف نمایند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: این ماده شیر یک ساله که در یک باغ شخصی پیدا شد در وضعیت جسمانی مناسبی قرار دارد و در باغ وحش اصفهان نگهداری می‌شود. اما باقی مسائل در خصوص جزئیات پرونده و مالک آن در حال انجام و پیگیری است و مشروح این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای پیدا شدن یک قلاده شیر در باغ شخصی ارائه داد.
فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره ماجرای پیدا شدن یک قلاده شیر در باغ شخصی ارائه داد.
تولد سازمان‌هایی با ماهیت اطلاعاتی و امنیتی درون نهاد‌ها و قوا اتفاق عجیبی نیست. روندی ثابت طی ۴ دهه که در سال ۱۳۸۸ با ادغام معاونت اطلاعات سپاه و چند معاونت دیگر از جمله معاونت اطلاعات راهبردی سپاه و تولد «سازمان اطلاعات سپاه» به اوج خود رسید. حالا مجلس یازدهم در طرحی که اردیبهشت سال جاری در دستورکار قرار داده به دنبال ارتقای یک معاونت در قوه قضاییه به «سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» است، اگرچه گفته می‌شود این سازمان کار اطلاعاتی و امنیتی درونی برای دستگاه قضا را بر عهده دارد کما اینکه در سپاه نیز «سازمان حفاظت اطلاعات سپاه» این مهم را بر عهده دارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با احتمال زنده‌گیری «فراز» (یوزپلنگ نر) از طبیعت توران و انتقال آن به سایت تکثیر برای جفت‌گیری با «ایران» گفت: این سناریو هم وجود دارد که یک یوز نر دیگر را زنده‌گیری کرده و برای جفت‌گیری با ایران از آن استفاده کنیم، اما این طرح مخالفانی دارد و باید نظر کارشناسان را بسنجیم.
با توجه به غیربومی بودن ماهی «سی بس» مجوز پایلوت پرورش این گونه به مدت یک سال مشروط به ارائه گزارش ارزیابی ریسک گونه در سال ۱۳۹۶ داده شد و با توجه به عدم ارائه گزارش ارزیابی ریسک مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست از سوی سازمان شیلات ایران و اتمام مهلت مجوز پایلوت، در حال حاضر پرورش این گونه تا ارائه گزارش مورد تایید ارزیابی ریسک بر اساس روش‌های به‌روز و استاندارد جهانی ممنوع است.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد این سازمان در تعامل سازنده با رسانه های موافق و منتقد، از تولید ۱۸۰۰ محتوای رسانه ای در یک سال گذشته خبر داد.
سرپرست حراست سازمان حفاظت محیط زیست درباره انتشار یک فایل صوتی تقطیع شده از سخنان او در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت استان تهران توضیحاتی ارایه کرد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رئیس و محیط‌بانان پارک ملی توران عصر پنجشنبه (۲۰ مرداد) در سمت شمال جاده ترانزیت تهران به مشهد موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ ماده و چهار توله امسالی شدند.
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان سمنان جزئیات تلف شدن یک توله یوزپلنگ را بر اثر برخورد با خودرو در شب گذشته بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ