دولت می‌تواند دوره‌های آموزش همگانی را برای همه افراد هفت تا پنجاه سال مطابق احکام قانون و متناسب با ظرفیت دستگاه‌ها برگزار نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای نگهبان با حذف ماده ۵۳ طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، قانون جدید انتخابات را تأیید کرد.
رشت - نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمین موجب عزل ۲ وزیر شد، گفت: اجرای ناقص و مساله‌دار طرح رتبه‌بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی ارائه داد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در این طرح بی حجابی از جرم به تخلف تغییر ماهیت داده و این به معنای بی اهمیت بودن یا کم اهمیت بودن آن نیست بلکه به این معناست که در ابتدای امر، برخورد شدید قضائی با فرد کشف حجاب کننده صورت نگیرد.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در صورتی که دولت توانایی لازم را داشته باشد سهمیه بنزین به هر کد ملی بدون افزایش قیمت اجرا خواهد شد.
یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: با مصوبه مجلس در مورد اصلاح قانون انتخابات ائتلاف‌های مستقل از گردونه رقابت‌ها خارج می‌شوند و این به مفهوم سرد شدن فضای انتخابات کشور است و مشارکت را پایین می‌آورد و این در فضای سیاسی فعلی کشور به مصلحت نظام نیست.
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید طرح پیشنهادی جدید مختص افرادی مثل علی کریمی است.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر استان‌ها را پیگیری می‌کنیم که در هر کدام حداقل فصلی یک بار شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شکل بگیرد و از مجامع استانی یک نفر به عنوان نماینده در این جلسات حاضر شود و با همه مجموعه‌های قرآنی در استان مرتبط شود و مسائل و مشکلات قرآنی استان را به مجلس منتقل کند.
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.
کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طرحی را تهیه کرده‌ایم که هرکسی در فضای مجازی اخبار نادرستی را نشر دهد یا آن را بزرگنمایی کند باید پاسخگوی عملکردش در دادگاه باشد.
طبق گفته دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، طرح جدیدی برای حجاب و عفاف در دستور کار مجلس نیست.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری مجلس «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب خواهد رسید.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: کارشناسان معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی «طرح جدید نحوه برگزاری تجمعات» را تهیه کردند و به زودی در مجلس بررسی خواهد شد.
کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست آقای باهنر، نایب رئیس این کمیسیون، تشکیل جلسه داد.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جریان این طرح تاکید کردیم که اگر فردی مهریه همسرش را دارد و نمی دهد، باید زندانی شود و فردی هم که استطاعت پرداخت مهریه را ندارد، باید کار کند و بدهی همسرش را پرداخت کند.
این طرح قطعا در کارگروهی تخصصی بین مجلس و شورای عالی استان ها چکش کاری خواهد شد و طرحی جامع تدوین می شود، نسبت به پخته شدن و بومی بودن این طرح باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا یک طرح جامع برای انتخاب شهردار تدوین شود.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس در روز‌های گذشته درباره جزئیات این طرح صحبتی کرده بود که در بخشی از آن اشاره کرده بود: در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک‌دهم درصد و از صد تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است. یعنی افرادی که می‌خواهند سند ازدواج خود را دریافت کنند، باید مبلغی را به حساب دولت واریز کنند تا بتوانند سند ازدواج خود را دریافت کنند.
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سهامداران سهام عدالت روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه فرصت دارند، شماره حساب خود را از طریق سامانه سجام اعلام کنند تا سود برای آن‌ها واریز شود.
ارزش سهام اریسکون به دلیل نگرانی سرمایه گذاران از احتمال سنگین تر شدن جریمه این شرکت مخابراتی در پی گشایش تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره رسوایی فساد این شرکت در عراق، ریزش کرد.
در متن کامل طرح جدید مجلس شورای اسلامی برای احزاب آمده است: هر کس فردی را به عضویت در حزبی مجبور نماید یا از عضویت او در حزب قانونی موردنظر خود جلوگیری نماید به حبس از سه تا شش ماه محکوم می شود.
نماینده شیراز در مجلس از طرح جدید مجلس برای انتخابات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: حرکت به سمت «نظام انتخاباتی تناسبی استانی ـ شهرستانی» در دستورکار مجلس قرار دارد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون جدید مهریه، اظهار داشت: در قانون جدید مهریه ابتدا مطرح شده که اشخاصی که اقساط مهریه عقب مانده دارند یا دائما به عقب می افتد دیگر به شکل سابق پرونده ای در دادگستری برای این فرد تشکیل نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ