منابع عبری از تایید طرح جدید شهرک سازی در کرانه باختری از سوی کابینه رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته طرح‌هایی را برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی در کرانه باختری به تصویب رسانده است.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در همین حال، ارسال حیوانات به فضا به سال ۱۹۴۷ بازمی‌گردد؛ برای مثال سگ فضایی شوروی «لایکا»، پرواز بسیار معروف‌ خود را با اسپوتنیک ۲ در سال ۱۹۵۷ انجام دهد. لایکا به طرز غم‌انگیزی بیش از حد گرم شد و تنها چند ساعت پس از پروازش مرد.
در پی تصویب برگزاری طرح ساخت بیش از ۴۵۰۰ واحد صهیونیست‌نشین از سوی رژیم صهیونیستی، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به این اقدام صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.
رئیسی از استانداری‌ها و ادارات مربوطه در استان‌ها خواست که اراضی که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده و ساخت و ساز در آن‌ها انجام نشده را شناسایی کرده و با ارائه مشوق‌های لازم و همچنین بهره گیری از ساز و کار‌های قانونی که در شورای‌عالی شهرسازی به تصویب رسیده است، این زمین‌ها را به ظرفیت ساخت و ساز‌های مسکن کشوراضافه کنند.
دولت عراق برای ساخت سومین خط لوله فراساحلی صادرات نفت این کشور به خارج 416 میلیون دلار بودجه تخصیص داد.
دولت عراق برای ساخت سومین خط لوله فراساحلی صادرات نفت این کشور به خارج ۴۱۶ میلیون دلار بودجه تخصیص داد.
کسانی که تجربه گزیده شدن توسط این حشره کوچک را دارند درد نیش آن را با گلوله خوردن مقایسه کرده‌اند. درد وحشتناکی که تا بیش از ۲۴ ساعت ادامه پیدا می‌کند!
کابینه رژیم صهیونیستی امروز طرح ساخت سه هزار واحد جدید صهیونیست‌نشین در کرانه‌باختری را به تصویب رساند.
کابینه رژیم صهیونیستی طرح ساخت ۱۷۰۰ واحد صهیونیست‌نشین جدید در قدس اشغالی را به تصویب رساند.
از سال ۱۴۰۰ هم زمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، قرار بر این بود تا شبکه بانکی آستین همت را بالا بزند و بسته ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی این قانون را در سال ۱۴۰۰ به صورت تسهیلات ارائه کند.
آلیاژ GRX-۸۱۰ در مقایسه با سوپرآلیاژهای چاپ سه‌بعدی پیشرفته کنونی، دو برابر قوی‌تر، بیش از ۱۰۰۰ برابر بادوام‌تر و دو برابر در برابر اکسیداسیون مقاوم‌تر است.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشت ساعت ۲۱:۴۴ روز شنبه گذشته خوی را لرزاند که بر اثر آن بیش از ۹ هزار واحد آسیب جزیی یا کلی دیده است.
وزیر نفت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ساخت ۴۰ تا ۵۰ جایگاه سوخت و سی‌ان‌جی در این استان طی نشستی در استانداری مطرح و در صورت تصویب در شورای اقتصاد کمبود در این زمینه برطرف می‌شود.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ۷ شرکت صنعتی در دولت خبر داد که بادریافت زمین ازسازمان ملی زمین ومسکن وبدون دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان خود به احداث مسکن اقدام خواهندکرد
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در شصت و یکمین جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی با کلیات طرح پیشنهادی ساخت نیروگاه خورشیدی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین موافقت شد.
با تصویب طرح صیانت از باغ های کن مشکلات متعددی برای شهروندان این منطقه ایجاد شده و آنها امیدوارند با تصویب طرح جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری، این مشکل بر طرف شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: متاسفانه از زمان تصویب قانون جهش مسکن تاکنون شورای عالی معماری و شهرسازی اقدامی نکرده و کارشکنی داشته است.
ساخته صد میلیون دلاری ران هاوارد یک داستان ماجراجویانه را روایت می‌کند که چیزی فراتر از یک داستان دریایی است و آنچنان به نقاط تاریکی می‌رسد که تصور می‌شود با افسانه‌ای بیش طرف نیستیم، اما از قضا آنچه بر پرده به تصویر کشیده می‌شود، بر اساس یک داستان واقعی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ