فومن - مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از بهره برداری پروژه طرح هادی روستایی خجکه آلیان فومن با حضور رئیس بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره براری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
یاسوج- وزیر نیرو گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهور به این استان طرح آبرسانی به ۴۷ روستا به بهره برداری رسید.
قراگوزلو گفت:برای عبور موفق ازاوج بار تابستان دراستانهای تهران، قم و البرز، ۹ پروژه الویت‌دار برقی در قالب۱۴۰ اقدام مهم وزارت نیرو اجرایی شده که به تأمین برق پایدار کمک می کند.
رشت - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شروع ساخت ۴۳۱ هزار واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: از ابتدای شروع نهضت ملی مسکن تاکنون، ۱۳۱ هزار واحد مسکن به بهره برداری رسیده است.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.
در برنامه هفتم توسعه تاکید شده واگذاری اراضی ملی به اشخاص صرفا به صورت اجاره حق بهره برداری یا حق انتفاع مشخص در دوره معین و در قالب طرح مصوب صورت می پذیرد.
آبادان- طرح افزایش ظرفیت ذخیره سازی کارخانه قیر آبادان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.
اهواز - معاون عمرانی استاندار خوزستان، طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری در سفر دوم رئیس جمهور به استان را تشریح کرد.
مجری طرح احداث ورزشگاه شهدای صنعت مس در کرمان گفت: با حمایت های دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس فاز پایانی استادیوم شهدای صنعت مس اوایل فروردین امسال آغاز می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح ۱۰ طرح دریایی و بندری به ارزش ۴۲ هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان‌ خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی  گفت: واحدهای مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسید حدود ۱۰ تا ۱۲ سال طول کشیده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن آنها را تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
مراسم بهره برداری از پنج زمین ورزش های ساحلی در مدارس کیش در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برگزار شد.
رشت- ۱۵ طرح عمرانی نیروی انتظامی استان گیلان با حضور فرمانده فراجا به صورت همزمان در شهرستان انزلی به بهره برداری رسید.
سبزوار ـ معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.
مشهد ـ سرپرست دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح های مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی تا سال ۱۴۰۳ باید به بهره برداری برسند.
اصفهان- معاون عمران شهری شهردار اصفهان از بهره برداری از چهار طرح بزرگ عمرانی در کلانشهر اصفهان تا پایان سال جاری خبرداد.
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: ۵ طرح بزرگ معدنی با ۳۰۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری آماده بهره برداری است.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در ایام‌هفته دولت، ۸۵ طرح با اعتبار هزار ۸۶۷ ریال در شهرستان تایباد به بهره‌برداری می‌رسد.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
علی اکبر محرابیان- وزیر نیرو در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پرسش های تعدادی از خبرنگاران که پیرامون موضوعاتی همانند آخرین وضعیت طرح احیای دریاچه ارومیه، وضعیت تعرفه های برق و توسعه این صنعت و نیز بهره برداری از آب های ژرف مطرح شد، پاسخ گفت.
بررسی ما نشان می‌دهد که دولت در پرداخت یارانه مرحله تیر ماه ۱۴۰۱، قسط وام کرونا را از حساب دریافت کنندگان این تسهیلات کسر کرده است. این تسهیلات در این سال و در دو نوبت پرداخت شد. مرحله نخست تیرماه ۹۹ انجام و براساس آن قرار شد که به صورت ۳۰ ماهه از حساب سرپرستان خانوار کسر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ