مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: بیشترین خسارت سال های گذشته در چهارشنبه آخر سال ناشی از «بالن آرزوها» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو دهه اخیر کشورهایی که بیشترین تعداد مقالات علمی و تخصصی را منتشر کرده‌اند شاهد تغییرات قابل توجهی بوده‌اند؛به طوری که چین با اختلاف فراوانی از سایر رقبا به خصوص آمریکا پیش افتاده است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در درگیری‌های شبانه روز گذشته متحمل خسارات انسانی و تسلیحاتی بیشتری شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: بیشترین و مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات فوتی فصل بهار توضیحاتی ارائه داد.
دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی با رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد.
دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال ژیل ویسنته از توانایی‌های مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد و گفت: طارمی بازیکنی بود که بیشترین مشکل را در مقابلش داشتم.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۴۴ مخاطره از ۶۴ مخاطره طبیعی و سوانح انسان ساز در جهان در ایران رخ داده و در یک دهه اخیر سیلاب بیشترین خسارت اقتصادی را به کشور تحمیل کرده است.
فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه بیشترین ضربه تحریم برای تحریم کنندگان ایران در مبارزه با مواد مخدر وارد است، گفت: مخالف قانونی شدن استعمال برخی مواد مخدر در جهان هستیم.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت:بیشترین دلایل مراجعه حجاج کشورمان به مراکز درمانی هلال احمر ایران در مکه و مدینه، مشکلات تنفسی، ریوی و پس از آن ناراحتی‌های اسکلتی، عضلانی بوده است.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره بیشترین میزان شکایت از دستگاه‌های دولتی در دیوان عدالت اداری توضیحاتی داد.
باسم العوادی، سخنگوی رسمی دولت عراق در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید تاکید کرد که بهبود روابط میان کشور‌های منطقه منجر به ایجاد ثبات در این منطقه می‌شود و کشور عراق بیشترین بهره را از بازگشت روابط تهران و ریاض می‌برد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته متحمل خسارات بیشتری شد.
شفیق اظهار کرد: روستا‌های "استاد"، "خسرویه" و "چوکانلوی" شهرستان فاروج بیشترین خسارت را متحمل شدند و در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستا‌ها توسط نیرو‌های امدادی پیدا شده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.
مرگ بازیگر سینما و تلویزیون، حسام محمودی و قتل حمیدرضا الداغی شهروند سبزواری از مهم‌ترین جست‌وجو‌های اردیبهشت‌ماه بود.
سمنان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه خسارت سرمازدگی به باغات استان ۸۱۴ میلیارد تومان برآورد شد، گفت: بیشترین میزان این خسارت به شهرستان شاهرود مربوط می‌شود.
بقاء نظام جمهوی اسلامی، بدون تردید به ترمیم اعتماد عمومی وابسته است. تجربه سال‌های متمادی نشان داده است تا زمانی که افراطیون و خود انقلاب و خوداسلام پنداران در تصمیم سازی دخالت داشته باشند، اعتماد عمومی همچنان ضربه‌های بیشتری خواهد دید. آن‌ها بیشترین خسارت را به اقتصاد، به فرهنگ، به انسجام داخلی، به حقوق عمومی و به سیاست خارجی کشور وارد کرده‌اند.
شرکت تحقیقاتی استاتیستا با استفاده از داده‌های منتشرشده توسط Top ۱۰ Vpn، روسیه، ایران و قزاقستان را سه کشوری معرفی کرده است که بیشترین خسارت را از محدودیت در دسترسی در اینترنت دیده‌اند.
نه ماه از حمله ارتش روسیه به اوکراین می‌گذرد. آن‌چه قرار بود یک عملیات نظامی سریع برای سرنگونی دولت اوکراین باشد، اکنون به یک جنگ طولانی‌مدت تبدیل شده که جان ده‌ها هزار نظامی و غیرنظامی را گرفته است. با این که جنگ در خاک اوکراین در حال وقوع است- که به این معنی است که این کشور بیشترین خسارات جانی و مادی را متحمل می‌شود-، ولی با این وجود روسیه نیز با چالش‌های شدیدی مواجه شده، که به شدت اقتصاد این کشور را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
حزب کادحی در کردستان عراق اعلام کرد که بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین سپاه تعدادی از مقرهای این سازمان تخریب شده است. نیروی زمینی سپاه درباره موشک‌باران مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد. در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.
ارونقی معاون وقت گمرک گفت: درخصوص خودرو‌هایی که دارای پرونده قضایی نیستند افکار عمومی و صاحبان کالا منتظر تعیین تکلیف این خودرو‌ها هستند. حال، تعیین تکلیف حتماً به منزله صدور دستور ترخیص نیست، اما درهرحال باید حقوق مکتسبه افراد نیز ملحوظ نظر واقع شود تا خسارت بیشتری به صاحبان کالا وارد نشود.
به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در مناطقی از شهر، مختل شده و کارشناسان مخابراتی مشغول فعالیت به منظور رفع سریع این اختلالات هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ