شرکت تحقیقاتی استاتیستا با استفاده از داده‌های منتشرشده توسط Top ۱۰ Vpn، روسیه، ایران و قزاقستان را سه کشوری معرفی کرده است که بیشترین خسارت را از محدودیت در دسترسی در اینترنت دیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
ناصر کنعانی گفت: ایران مذاکرات را براساس تامین منافع ملی و احقاق حقوق خودش دنبال می‌کند.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آبی ها امروز درباره تأمین منابع لازم جهت جذب بازیکن خارجی به صحبت پرداخته اند.
وزیر امور خارجه آمریکا همچنین گفت که اوکراین جنگنده‌های F-۱۶ را دریافت خواهد کرد، اما این روند چندین ماه طول خواهد کشید.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود اعلام کرد: امیدواریم دولت طالبان گام‌هایی را برای تأمین منافع مردم افغانستان و برآورده‌کردن انتظارات جامعه جهانی بردارد.
در شرایطی که فصل گذشته اردوی آماده سازی پرسپولیس به دلیل عدم تامین منابع مالی کنسل شد، اکنون این تیم قصد دارد برای فصل آتی نیز اردوی خارجی در نظر داشته باشد.
وزیر خارجه ونزوئلا تاکید کرد ائتلافی که میان ایران و ونزوئلا شکل می‌گیرد، ائتلافی طولانی مدت و به نفع ایجاد موازنه جهانی و به معنای تضمین ثبات و صادرات انرژی است.
کنعانی گفت: ایران از همه امکانات برای تامین منافع مردم استفاده می‌کند. از ابتکارات عمان استقبال کردیم و از ظرفیت آن به عنوان کشور دوست استفاده کردیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون شک ایران، سوریه، ترکیه و روسیه می‌توانند با فعالیت‌های مشترک، منافع جمعی خود را تامین و همچنین به برقراری امنیت منطقه کمک کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: رونمایی از نسل چهارم موشک بالستیک خرمشهر نماد دیگری از اقتدار دفاعی در کنار سیاست خارجی عزتمندانه کشور در تامین امنیت و منافع ملی ایران است.
سیاست خارجی نیازمند تاکتیک‌های خوب در اجراست که ضمن رعایت اصول راهبردی عزت، حکمت و مصلحت منجر به تأمین منافع ملی به بهترین وجه ممکن شود و همین مهم، دیپلمات‌ها را ملزم به ابتکار عمل میکند.
سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان با بیان اینکه احترام متقابل به تمامیت ارضی و حاکمیت دولت‌ها اولویت تغییرناپذیر سیاست خارجی جمهوری آذربایجان است، اظهار داشت: در این راستا، طرف آذربایجانی به تلاش‌های خود برای تأمین منافع ملی و امنیت ملی کشورمان ادامه می‌دهد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عمان گفت:توافق ریاض و تهران برای آغاز دوره جدیدی از مناسبات نشان داد سیاست همسایگی راهبرد هوشمندانه دولت برای تأمین منافع ملی است.
در شرایطی که اسامی چند مربی داخلی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده، فدراسیون گزینه‌های خارجی را هم در نظر دارد و امیدوار است با قولی که از فیفا گرفته، منابع مالی آن را تامین کند.
سیاست‌های خارجی چین برمبنای سه ملاحظه امنیتی است که شامل دفاع از مرزها ، تامین منابع کلیدی و دسترسی به بازار است.
با وجودی‌که امروز کم‌آبی و تلاش کشور‌ها برای تامین منافع خود در این حوزه به یکی از اولویت‌های سیاست خارجی هر کشوری تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد در ایران در حوزه دیپلماتیک توجه خاصی به این موضوع نمی‌شود و پیگیری‌ها و نگرانی‌ها بیشتر از جانب رسانه‌ها یا استادان و فعالان محیط‌زیست است. به طور کلی یکی از مقولاتی که دستگاه سیاست خارجی ایران کمتر نسبت به آن فعال بوده مساله تغییرات اقلیمی است که تاثیر مستقیمی روی ماجرای آب می‌گذارد.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ناگزیریم در معادلات بین المللی جایگاه خودمان را هم در سطح مناسبات با شرق و هم در سطح مناسبات با غرب بر پایه تأمین منافع ملی تعریف کنیم.
در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن بر تعهد آمریکا نسبت به تامین منابع مورد نیاز آژانس جهت تداوم مسئولیت راستی‌آزمایی و نظارت آن در ایران و بر تعهد همکاری ادامه‌دار میان آژانس و شرکای سه‌جانبه توافق تسلیحاتی آکوس (AUKUS) تاکید کرد.
«جفری پیات» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور منابع انرژی فاش کرد که ایالات متحده ۷۰ درصد از صادرات گاز طبیعی مایع خود به اروپا را تأمین می‌‎کند.
وزیر خارجه هند با دفاع از تصمیم کشورش برای روی آوردن به تسلیحات روسیه، گفت که رابطه طولانی‌مدت دهلی‌نو و مسکو، منافع هند را تامین کرده است.
گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تأمین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسئولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسئولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند
مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه خواست تا در روند مذاکرات رفع تحریم‌ها منافع مالی کشور تأمین شود.
مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه خواست تا در روند مذاکرات رفع تحریم‌ها منافع مالی کشور تأمین شود.
اصلی‌ترین بنیان توسعه صنعت معدن کشور، تامین و نوسازی ماشین‌آلات است که در سال‌های گذشته به طور کل به دست فراموشی سپرده شده بود؛ نیاز فعلی بخش معدنی کشور برای نوسازی ماشین آلات، حدود ۱۵ هزار دستگاه است که این موضوع، نشان از لزوم ایجاد تسهیل در زمینه تأمین و نوسازی ماشین آلات صنعت معدن دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ