معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور بر اجرای برنامه ملی مسیر سبز ـ ایران پاک در آستانه نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
سخنگوی قوه فضائیه در اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضائیه بر اجرای فرامین رهبر انقلاب در حوزه رسانه تأکید کرد.
ضرورت اجرای طرح هندی «سواچ بهارات» در ایران!
وزیر راه و شهرسازی به معاونان شهرسازی و معماری ادارات کل راه و شهرسازی استان ها دستور داد ضمن جلوگیری از احتکار زمین برای اجرای بسته ۱۹بندی مشوق‌های نوسازی در بافت فرسوده اهتمام داشته باشند.
معاون فرماندار تهران گفت: مدیریت پسماند مبتنی بر طرح جامع، گام بزرگی در ارتقای شاخص‌های تاب آورانه محیط زیستی در کلانشهر تهران خواهد بود.
رشت- استاندار گیلان با انتقاد از سرعت اجرای طرح ملی مسکن در این استان گفت: نگاه علمی به طرح نهضت ملی مسکن در گیلان مورد تاکید است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طراحی شبکه محله‌ای برای تکریم ایثارگران بر ضرورت اجرای قوانین حوزه ایثارگری در بخش‌های دولتی و خصوصی تاکید کرد.
رییسی: دیدگاه‌ها و نظرات بسیاری از اندیشمندان گرفته و از تجربیات شش برنامه گذشته استفاده شده است. برنامه‌نویسی همواره در کشور بوده، ولی سخن در میزان اجرای برنامه‌هاست. یک آسیب‌شناسی ضرورت داشت. خوش‌بینانه گفته می‌شود ۳۰ تا ۳۵ درصد برنامه‌های گذشته اجرا شده است که این میزان قابل قبول نیست. ما برنامه‌های گذشته را آسیب شناسی کردیم.
شاهرود- رئیس موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور بابیان اینکه جمع آوری گیاهان مهاجم کاری بسیار هزینه بر است، گفت: طرح قرنطینه نباتی برای پیشگیری از ورود گیاهان مهاجم لازم الاجرا است.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
سمنان- نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی حوزه انتخابیه به خصوص در سال‌های اخیر، گفت: اجرای سد فیسک برای تامین آب، ضروری است.
رئیس قوه قضائیه گفت: همگان باید خود را ملزم به قانونمداری و رعایت الزامات قانونی بدانیم و مواردی نیز که در این مقوله مرتبط با قوه قضائیه و سایر دستگاه‌هاست، با تدبیر و قوت انجام خواهد گرفت.
یک کارشناس بخش کشاورزی گفت: بهره برداری‌های غیراصولی از منابع آب زیرزمینی و کشت محصولات با راندمان پایین مصرف آب، موجب شده علاوه بر اتلاف آب، تولید محصولات استراتژیک در اولویت قرار نگیرد.
آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه ۲۵ ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
کارشناسان حوزه مسکن بر این باورند، با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است، وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
کارشناسان حوزه مسکن معتقدند با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
رئیس قوه قضائیه بر اجرای تمام و کمال قوانین و مقررات مرتبط با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان تاکید کرد.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.
وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر امور خارجه قطر بر ضرورت اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دوحه و متقابلا امیر دولت قطر به تهران تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ