رشت- استاندار گیلان با انتقاد از سرعت اجرای طرح ملی مسکن در این استان گفت: نگاه علمی به طرح نهضت ملی مسکن در گیلان مورد تاکید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی بر تعریف پروژه‌های پیشران برای کمک به توسعه زیست‌بوم هوش مصنوعی تاکید کرد.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح الزامات ورود فناوری های هوشمند به مدارس کشور گفت: استفاده از فناوری و تشکیل سامانه جامع برای ذخیره سازی داده ها در مدارس ضروری است.
رییس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: برای اجرای اصولی این طرح باید به سمت تهیه و کاشت نهال‌های جنگلی گواهی شده و شناسنامه‌دار حرکت کنیم.
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی طی نامه‌ای به دبیر شورای انقلاب فرهنگی بر جایگاه و ظرفیت عظیم این فرهنگستان در راستای بازنگری و تدوین نقشه جامع علمی کشور تاکید کرد.
تولید و پرورش نهال و بذر با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی برای اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری است.
سرپرست ستاد آب اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با حفاری و استحصال آب‌های ژرف در کشور تاکید کرد.
عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.
سخنان دبیرکل سازمان جهانی بهداشت پس از آن بیان شد که وزارت انرژی، اف‌بی‌آی و وزیر خارجه آمریکا گزارش‌ها درباره «نشت ویروس کووید-۱۹ از یک آزمایشگاه در چین» به عنوان منشاء این ویروس را تایید کردند
معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش از توسعه تعاملات نخبگانی با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: فناوری محور خوبی برای توسعه همکاری با جهان و کشورهای D۸ است.
جانشین وزیر دفاع گفت: آنچه شاهد هستیم سرعت پرشتاب توسعه تکنولوژی در عرصه‌های جهانی است و ضرورت دارد کشور ما نیز در این عرصه متناسب با سرعت توسعه تکنولوژی جهانی گام بردارد.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت تسلط کارگزاران فناوری به مهارت های ارتباطی با صنعت و بازار تاکید کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت بوده که باید گام‌های علمی در زمینه برداشته شود.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب بر اتصال توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها به پروژه‌های آب و فاضلاب تاکید شد.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت لحاظ مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی و فناوری در کنار مسائل اقتصادی به عنوان موضوعات کلیدی برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کردند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، بر اهمیت و ضرورت توجه به اقتصاد مغزافزار برای حضور قدرتمند در بازار صادرات و عرصه بین‌المللی تاکید کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل دبیرخانه ستاد ملی جمعیت، بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
دستیار ویژه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به ضرورت تهیه گزارش‌های زیست بوم شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بانک‌ها برای اعطای تسهیلات می‌توانند از این گزارش‌ها بهره ببرند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: خانه‌های فناوری صادراتی باید بستر حضور شرکت‌ها در بازار جهانی را فراهم کنند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توجه به نوآوری‌های فرهنگی و نرم، ضرورتی در اقتصاد دانش‌بنیان است که صنایع خلاق بر همین اساس باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: پارک های علم وفناوری باید به گونه‌ای فعالیت کنند که صنایع مختلف برای رفع نیازهایشان به آنها مراجعه کنند.
نازی معینی، فلوشیپ جراحی پستان و عضو هیأت علمی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که در ارزیابی اولیه توده‌های سرطانی پستان انجام چه آزمایش‌هایی ضرورت دارد، گفت: به غیر از سونوگرافی، ماموگرافی و نمونه برداری، بقیه آزمایش‌ها بنا به میزان پیشرفت بیماری متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر بیماری با علائم پیشرونده به دیگر اعضای بدن همراه باشد، اسکن ریه و اسکن استخوان نیز درخواست خواهد شد.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
طرحی را که ۲۲ تیر در مجلس اعلام وصول شد ۶۹ نماینده امضا کرده‌اند و نظرشان این است که «با توجه به مرجعیت دینی حوزه‌های علمیه و ضرورت استقلال آن، لازم است با اضافه شدن یک تبصره به ماده یک قانون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی، به صورت مستقل در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قرار بگیرد». واکنش گسترده انجمن‌های علمی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ