مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از آغاز طرح نظارتی ویژه محرم از ۲۷ تیرماه تا جمعه ۶ مردادماه در مشهد مقدس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از آغاز طرح عملیاتی پلیس سایبری کشور علیه تارنماهای فضای مجازی با موضوعات همسریابی خبر داد.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: طرح الزام کاهش ۲۵ درصدی مصارف آب شرب ادارات و ارگان‌های پایتخت آغاز شد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی و براساس کد ملی، حداکثر تا پایان تیر آغاز می‌شود تا کارت‌های سوخت فعلی حذف شوند.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز طرح استعدادیابی، توانمندسازی و حرفه آموزی کودکان کارخبر داد.
هیئت عالی نظارت مجمع بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» از نظر انطباق و عدم مغایرت با سیاست های کلی را آغاز کرد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد.
محرابیان وزیر نیرو گفت: ۳۱ میلیون مشترک برق می توانند تا یک ونیم میلیون پاداش به ازای هرماه صرفه جویی دریافت کنند.
صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: قرار است کارت‌های سوخت اضطراری، بر اساس میزان مراجعه مردم، میان جایگاه‌های سوخت تقسیم شود.
در ماه‌های اخیر نیز موضوع تدوین طرح جدیدی در این زمینه موضوعی داغ میان مجلس و دولت بوده است. با این تفاسیر، حالا که برخورد با بدحجابی و کشف حجاب بُعد اجرایی به خود گرفته، در این حوزه همچنان سوالات و ابهاماتی جدی باقی مانده‌اند
فرمانده کل انتظامی کشور: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند.
به منظور رعایت هر چه بیشتر حجاب در مترو تهران از امروز طرح «تذکر لسانی وظیفه همگانی» در شهر زیرزمینی پایتخت اجرا شد.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار نفر سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.
طرح عیدانه ویژه استاندارد تهران با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد، از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده‌ و به مدت یک ماه ادامه دارد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح نظارت و پایش کالاهای اساسی کشاورزی استان تهران از امروز ۸ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است.
مشهد ـ رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طرح تشدید کنترل بهداشتی مواد پروتئینی از سیزدهم اسفند امسال تا پایان عید فطر اجرا می‌شود.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز طرح برخورد با تاکسی های فاقد برچسب نرخ کرایه در سطح پایتخـت خبر داد.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ