شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از آغاز طرح ترافیکی نوروزی در غرب این استان خبر داد و معابر پر تردد شش شهرستان این حوزه انتظامی را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره طرح‌های پلیس برای نظم بخشی به بار ترافیکی اطراف مصلای تهران حین برپایی نماز عید فطر گفت: چینش مورب خودروی نمازگزاران برای تسهیل در برپایی نماز است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج درصدی سفرها در طرح نوروزی سال جاری در مقایسه با سال گذشته گفت: از ابتدای طرح ۶۳ هزار و ۳۷۶ مورد تصادف رخ داده است.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
سرهنگ مومنی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث رانندگی طرح توقیف ساعتی در معابر بزرگراهی تهران در حال اجرا است اعلام کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون با ۱۲۱۳ توقیف ساعتی و ۱۶۳۲ فقره اعزام به پارکینگ با متخلفان برخورد کرده است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از مشارکت و حمایت بیش از ۸ هزار نفر از جوانان در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، خبر داد.
سردار مومنی رئیس پلیس راه‌های کشور گفت: ۱۷۶ نفر از هموطنانمان را در ۴ روز نخست طرح سفر‌های نوروزی از دست دادیم و بیش از ۴۰۰۰ نفر هم مجروح شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۸ هزار و ۴۹۴ تصادف خسارتی رخ داده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح ترافیک از روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ لغو بوده و در سال نو با شرایط جدید اجرا خواهد شد.
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد:طرح ترافیک از فردا تا پایان نوروز اجرا نمی‌شود
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از رکوردشکنی سفرهای بین استانی دو روز اول طرح نوروزی در مقایسه با چهار سال گذشته خبر داد.
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
رئیس پلیس راه فراجا از آغاز طرح ویژه ترافیکی از بیست و چهارم اسفند تا چهاردهم فرودین خبر داد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، طرح انتظامی ترافیکی گرامیداشت روز جهانی مقاومت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به بیان محدودیت‌های ترافیکی به دلیل برگزاری مراسم 9 دی پرداخت.
رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.
شهردار منطقه ۱۴ از شروع عملیات اجرایی طرح خدمت در قالب انجام روکش آسفالت و رفع نیازهای ترافیکی این منطقه خبر داد و گفت: رفع نواقص ترافیکی بیش از ۳۰۰ موقعیت در دستور کار مدیریت شهری است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای درگیر در طرح اربعین را اعلام کرد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تداوم طرح راه خدمت در منطقه و اقدامات صورت گرفته توسط معاونت حمل و نقل ترافیک گفت: با اجرای این طرح بخشی از نیازهای ترافیکی محدوده تأمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ