ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با شکست حریفی از کشور میزبان به فینال راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی اخیرا پیش بینی کرده است که اگر حیوانات روی کره زمین به مریخ انتقال پیدا کنند، پس از ۱۰۰ هزار سال چه شکلی خواهند شد. در ادامه پیش بینی هوش مصنوعی را در قالب چهار تصویر خواهید دید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد و گفت:متهم با ایجاد صفحه جعلی زندگی زوج جوان را به هم ریخت.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
شمارش مجدد آرای انتخابات هیات رئیسه مجلس جنجال به پا کرد. محمودوند نماینده خرم آباد با فریاد انتقاد خود از شمارش چندباره آرای کرسی نایب رئیس را اعلام کرد همین اقدام او شرایط صحن را برای دقایقی ملتهب کرد.
رئیس فدراسیون جودو به دلیل مشکلات جسمانی به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوای پزشکان متخصص قرار گرفت.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
تصاویر ماهواره‌ای از دریاچه ارومیه نشان می‌دهد که طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه موجب بهبود روند احیای این دریاچه شده است. منبع: ایسنا
هوش مصنوعی «بینگ» تصاویری از یک خودروی فیدلیتی در وسط میدان بهارستان را بازسازی کرد.
با یک راهکار بسیار ساده می‌توانید فایل تصاویر را به راحتی از گوشی اندرویدی خود به طور مستقیم به کامپیوترتان منتقل کنید.
با چشم‌اندازی از کاخ امپراتوری و در یک روز صاف کوه فوجی جدیدترین شعبه هتل "فورسیزنز" (چهار فصل) در توکیو به شما احساسی خاص می‌بخشد.
تصاویری از ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه منتشر شده که در آن گاوی دور از چشم داور انتقام فینال سوپرجام را از دنی سبایوس می گیرد.
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
پرسنل مجروح و نیز فرد کشته شده در جریان حمله به سفارت جمهوری آذربایجان امروز یکشنبه به باکو منتقل شدند.
سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: مرد جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ایشان در در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیت وی شده اند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: یک زوج جوان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شدند فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی آنان کرده و باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی آن‌ها شده است.
یورگن کلینزمن ستاره اسبق فوتبال ایران در اظهاراتی عجیب، از سبک فوتبال ایرانی‌ها به شدت انتقاد کرد.
انتشار تصاویر برگزاری مراسم «هالووین» در ریاض با حمایت هیأت سرگرمی سعودی، در شبکه‌های اجتماعی موجی از خشم و تمسخر را به همراه داشت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند
رقبای انتخاباتی جورجیا ملونی در واکنش به توئیت او از «سوءاستفاده» از حادثه روی داده در شهر پیاچنتسا انتقاد کردند. انریکو لتا، رهبر حزب دموکرات ایتالیا گفت: «استفاده از تصاویر تجاوز جنسی زننده است. استفاده از آن با اهداف انتخاباتی زننده‌تر هم هست.»
روزنامه کیهان نوشت: «حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.»
کامبیز نوروزی حقوقدان گفت: این مصاحبه پیام غیرمستقیمی در بردارد و آن ایجاد ارعاب و نشان دادن نتیجه یا تاوان انتقاد از شیوه‌های خشن مقابله با بدحجابی است. در واقع این کار‌ها را می‌کنند تا کسی جرأت نکند درباره سیاست حجاب حرفی بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ