رسانه‌ها از میزبانی آمریکا در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.
جیم کرتین، سرمربی فیلادلفیا، از رویارویی با لیونل مسی هیجان زده است.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
از زمان حمله روسیه به اوکراین، ترس از رویارویی هسته‌ای افزایش یافته است. پوتین حجم و قدرت زرادخانه مسکو را به جهان یادآوری کرد و گفت که آماده است از همه ابزار‌های لازم برای دفاع از "تمامیت ارضی" روسیه استفاده کند.
ماتیاس دی‌لیخت، مدافع بایرن مونیخ، می‌گوید برای رویارویی با ستاره‌های پاری سن ژرمن آماده است.
کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر، قبل از رویارویی با پاری سن ژرمن با ترکی الشیخ وزیر ورزش عربستان دیدار و گفتگو کرد. تصاویر نشان می‌دهد که شخصی قهوه عربی به رونالدو تقدیم کرد و او با خوردن کامل قهوه از طعم آن استقبال کرد. تیم پاری سن ژرمن فرانسه عصر امروز پتجشنبه با حضور لیونل مسی مقابل ستاره‌های الهلال و النصر در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض دیدار خواهد کرد.
تصویری از پیراهن تیم «منتخب ریاض» در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود این پیراهن برای تقابل با تیم پاری سن ژرمن طراحی شده است.
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره رویارویی دو ستاره این تیم در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهارنظر کرد.
کیلیان ام‌باپه در حالی در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف لئو مسی خواهد رفت که چهارمین رویارویی این دو خواهد بود.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، حاضر نشد به سوال خبرنگاران درباره رویارویی با لیونل مسی پاسخ دهد.
تئو هرناندز، مدافع چپ فرانسه در مورد پیروزی دو بر صفر تیم ملی کشورش مقابل مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی صحبت کرد.
هافبک تیم ملی فوتبال هلند ضمن تمجید از فوق‌ستاره آرژانتین از رویارویی با رؤیایش به عنوان یک کابوس یاد کرد.
روبرت لواندوفسکی آنچه که پس از رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ و در گوش او زمزمه کرد را فاش کرد.
خط تلفن ویژه‌ای که در آغاز رویارویی نظامی روسیه و اوکراین برای مخابره پیام‌های اضطراری بین واشنگتن و مسکو راه‌اندازی شده بود، تنها یک بار مورد استفاده قرار گرفته است!
گیلرمو اوچوا، دروازه‌بان تیم ملی مکزیک، آماده رویارویی با لیونل مسی است
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، این روزها با درخشش در کنار لیونل مسی با او یک زوج رویایی تشکیل داده و درخشش این دو کیلیان امباپه را به حاشیه رانده است.
یک مقام وزارت خارجه روسیه گفت که ناتو با تسلیح اوکراین به خطوط درگیری مستقیم با روسیه نزدیک می شود.
روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، بازی برابر آرژانتین و رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر را یک چالش دشوار می داند. او وعده داد که ناکامی جام جهانی 2018 را در قطر جبران خواهند کرد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که این کشور به مداخله غرب در جنگ اوکراین پاسخ خواهد داد هرچند رویارویی با ناتو در جهت منافع مسکو نیست.
ریابکوف: رویارویی آشکار با آمریکا و ناتو به نفع روسیه نیست و مسکو امیدوار است که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا خطرات تشدید تنش بر سر اوکراین را درک کند.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، شروعی رویایی در فصل جاری در ترکیب این تیم داشته است.
دیدار مصر و آرژانتین اکتبر آینده در ابوظبی پایتخت امارات برگزار می‌شود و ورزشگاه میزبان این دیدار هم متعاقبا مشخص خواهد شد.
مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره سلامت «خلیل عواوده» اسیر دربند زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ