دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی جهان ناشنوایان به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود موفق شد امارات متحده عربی را شکست بدهد.
میزبانی از دهمین اجلاس شورای روسای کل گمرکات کشورهای عضو اکو (CHCA) و نهمین نشست کمیته ترانزیت گمرکی به جمهوری اسلامی ایران محول شد.
در دومین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن هومر عباسی در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود با نتیجه‌ 10 بر صفر برابر امارات به پیروزی رسید.
دومین پیروزی پیاپی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقم خورد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست تیم میزبان شد.
دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
بررسی آمار‌های رسمی منتشر شده نشان می‌دهد میزان سرقت در پنج سال گذشته سیل صعودی داشته است. همچنین طبق گزارش مرکز آمار ایران؛ میزان سرقت سیر صعودی داشته به‌طوری که بعد از مصرف مواد مخدر، سرقت دومین جرم عمده در کشور محسوب می‌شود.
تیم فوتبال جوانان ایران با پیروزی دو بر یک مقابل تاجیکستان به مقام دومی تورنمنت زیر ۲۰ سال کافا رسید.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران دومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه را با پیروزی برابر میزبان به پایان رساند.
بعداز گروه سوم که استرالیا ، عربستان و چین در کنار تاجیک‌ها در آن حضور دارند، گروه ایران دشوار نرین گروه مسابقات است. البته فوتبال رده سنی پایه پیش‌بینی ناپذیر است اما میزبان در گروه اول قرعه بسیار آسانی دارد.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران به زودی در دومین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ به میزبانی مصر به میدان خواهند رفت.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه پرافتخارترین تیم جهان رفت و برابر این تیم مغلوب شد.
در ادامه رقابت‌های جام جهانی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال که در مالزی در حال برگزاری است، تیم ایران در دومین دیدار خود برابر میزبان به میدان رفت و به برتری رسید.
دومین دوره مسابقات کبری قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ایران برگزار می‌شود.
تیم فوتبال نونهالان دختر کشورمان امروز در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا به مصاف تاجیکستان (میزبان) این رقابت‌ها رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به مقام نایب قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
میزبانی دومین دوره پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان رسماً به کشور ایران اعطا شد.
با اعلام فدراسیون جهانی، میزبانی دومین دوره پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان رسما به کشور ایران اعطا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ