نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان چهارجانبه کشور به میزبانی سالن 6 هزار نفری شهید سلیمانی همدان برگزار شد.
دبیر ستاد مردمی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر گفت:خانمی آمده بود و می‌گفت فرزند یتیم من با پولی که جمع کرده یک گوشی تلفن همراه تهیه کرده، حالا همان را فروخته تا یکی از میزبانان مهمانی باشد.
همدان- میزبانی جهان شهر ملایر از جشنواره ملی «مبل و منبت» روندی است که می‌تواند حوزه گردشگری و صادرات صنایع دستی استان همدان به ویژه ملایر را ارتقا دهد.
استقلالی ها در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر تنها 50 درصد دریافتی داشته اند و برخی از بازیکنان هم مدعی اند، میزبان دریافتی اشان کمتر از این درصد بوده اند.
فجر سپاسی با دو گل از سد میزبان خود، شهرداری همدان، گذشت تا یک قدم به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: با وجود آنکه میزبان رقابتهای جهانی هستیم تاکنون تغییری در شرایط تیم ملی رخ نداده و همچنان با همان شرایط و امکانات قبلی در حال تمرین هستیم.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: با وجود آنکه میزبان رقابتهای جهانی هستیم تاکنون تغییری در شرایط تیم ملی رخ نداده و همچنان با همان شرایط و امکانات قبلی در حال تمرین هستیم.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در یک بازی پرگل از سد میزبان همدانی خود گذشت.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان در حال برگزاری است. در پایان این مسابقات، برای تیم‌های اول تا چهارم مسابقات همدان، ۴۰۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته شده است که به ترتیب به تیم‌های اول تا چهارم ۱۸۰، ۱۲۰، ۷۰ و ۳۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی سال 1401 به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
همان طور که پیش بینی می شد؛ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان به عنوان میزبان جام ملت ها در سال 2027 معرفی شد.
سرمربی تیم رئال مادرید این فصل را به خاطر برگزاری جام جهانی در پاییز، فصلی منحصربفرد دانست که شرایط خاصی دارد.
رئیس هیأت شطرنج شهرستان ملایر گفت: دوره آموزشی داوری درجه سه فدراسیون شطرنج کشور به میزبانی شهرستان ملایر از استان همدان تشکیل و امتحان نهایی آن برگزار شد.
مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
بازی تیم‌های سایپا و پاس همدان در جام حذفی در ورزشگاه قدیمی پایتخت برگزار خواهد شد.
گفتنی است پیش از این قرار بود ورزشگاه امام علی سیرجان میزبان این مسابقه باشد، اما در تصمیمی عجیب سازمان لیگ ورزشگاه باهنر را در همان استان به عنوان میزبان جدید برگزید.
سرمربی شهرداری همدان نسبت به میزبانی خوشه طلایی انتقاداتی مطرح کرد.
در حال حاضر بانوان طرفدار تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند برای تماشای بازی تیم محبوب خود وارد استادیوم شوند.
نساجی در هفته نخست لیگ برتر در استادیوم نقش جهان میزبان مس رفسنجان بود و در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
نساجی در هفته نخست لیگ برتر در استادیوم نقش جهان میزبان مس رفسنجان بود و در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ