اهواز - به علت مه گرفتگی، امروز و همانند روزهای گذشته میزان دید در ۱۰ شهر خوزستان کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
سردسته یک باند سرقت می‌گوید قبل از شروع خلافکاری با پرداخت ۱۰ میلیون تومان آموزش دزدی دید.
پ خطای دید مغز ما را فریب می‌دهد، در این مورد، ذهن ما فریب خورده تا حرکت متفاوتی را ببیند. به احتمال زیاد، به دلیل رنگ‌های متضاد پس زمینه قرمز، نقاط سفید و خطوط سیاه، این خطای دید به وجود می‌آید.
جدول نهایی سری‌آ با قهرمانی تاریخی ناپولی و صعود این تیم همراه لاتزیو، اینتر و میلان به لیگ قهرمانان تکمیل شد. لیگ اروپا 2024 هم آتالانتا و آاس‌رم را خواهد دید و یوونتوس با ۱۰ امتیاز جریمه به لیگ کنفرانس اروپا رفت. سمپدوریا، کرمونزه و هالاس ورونا به سری ب سقوط کردند
فوتبال ترکیه درگیر انتشار تصویری از لحظه پرتاب آب دهان سامت آکایدن به روی محمد ترزگه شده است.م
به وحید قلیچ زنگ زدم و از او پرسیدم بازی پرسپولیس کجا برگزار می‌شود اما او آدرس استادیوم را اشتباه داد تا خودش در ترکیب فیکس قرار بگیرد...
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، میزان دید در استان خوزستان به پایین تر از ۵۰ متر رسید.
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، دید افقی در برخی شهرهای استان خوزستان به صفر رسید.
اهواز - به علت تداوم پدیده مه گرفتگی، دید افقی در برخی شهرهای استان خوزستان به صفر رسید.
سازمان هواشناسی از کاهش دید افقی در ۴ کلانشهر به دلیل آلودگی هوا خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته بارش باران بخش‌هایی از استان‌های بوشهر، هرمزگان گیلان و گلستان را فرا گرفت.
اهواز - دید افقی در گتوند به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
اهواز - دید افقی یکی از شهرهای خوزستان به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
اهواز - دید افقی در برخی شهرهای خوزستان به علت مه گرفتگی شدید به صفر رسیده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در ۳ شهر خوزستان به ۵۰ متر رسید.
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. برخی از آنها عبارتند از: تاری دید، خستگی، تشنگی دائم و...
اهواز - دید افقی در خوزستان به دلیل مه گرفتگی شدید صبح امروز در برخی شهرهای استان به صفر رسید.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در شوش به ۲۰ متر کاهش یافت.
اهواز - دید افقی به دلیل مه گرفتگی شدید صبح امروز در استان خوزستان به ۲۰ متر رسید.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: به علت بروز پدیده مه گرفتگی، صبح امروز دید افقی در برخی شهرهای خوزستان به زیر ۲۰ متر رسید.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
وحید (جوان موتورسوار) وقتی برادر ۱۰ ساله اش را دید که زیر دست و پای «بنیامین» قرار گرفته است، شعله‌های خشم از وجودش زبانه کشید. او بی درنگ از روی موتورسیکلت پایین آمد و در حالی که موتورسیکلت را به ترک نشین می‌سپرد به یاری برادرش رفت و با لگدی که بر پیکر بنیامین ۱۱ ساله زد، به این درگیری کودکانه پایان داد، اما در همین هنگام پا‌های «بنیامین» شل شد و زانوهایش روی زمین قرار گرفت. هنوز پیشانی کودک بی گناه به زمین نرسیده بود که ناله اش سکوت را شکست.
حسین ترابپور مربی گلرهای گل‌گهر این روزها تمرینات ویژه‌ای را برای آماده کردن شاگردانش در نظر گرفته است.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: کاپ جام جهانی ۱۰ شهریور به ایران می‌آید و از مسیر فرودگاه تا برج میلاد تهران در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ