کاپیتان لیورپول و هافبک میانی تیم ملی انگلیس می‌گوید شب سه‌شیرها نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلان ولاسکو، ستاره تیم دالاس پس از تعویض پیراهنش با لیونل مسی ، اسطوره تیم ملی آرژانتین گفت که هرگز این اتفاق را فراموش نمی‌کند.
مدل‌های ابرو در طی سالیان و دهه‌های مختلف در ایران و دیگر نقاط دنیا تغییرات داشته‌اند. تغییر مدل ابرو تاثیر زیادی در تغییر چهره دارد.
بهترین بازیکن دنیا در رقابت های قهرمانی جهان سال گذشته کابوس تیم ملی ایران در مسابقه امروز بود.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
آخرین باری که برای چکاپ به یک پزشک مراجعه کردید چه زمانی بود؟ اصلاً جزو افرادی هستید که به خودتان اهمیت می‌دهید یا اینکه در گروهی قرار می‌گیرید که تا زمان بیماری به پزشک مراجعه نمی‌کنید؟
سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز در سخنانی با تأکید بر اینکه «پکن جنایات وحشیانه ناتو در یوگسلاوی را فراموش نمی‌کند»، تصریح کرد: آمریکا نمونه بارز نقض حقوق‌بشر است.
ژاوی سیمونز می گوید اعتماد به نفس حال حاضرش در فوتبال را مدیون توصیه های کیلیان امباپه و نیمار است و به خصوص یک حرف ستاره فرانسوی را از یاد نمی برد.
ساندویچ مرغ مکزیکی یکی از انواع ساندویچ‌های سرد است که از ترکیب مرغ پخته با ذرت، نخود فرنگی، هویج، قارچ و... تهیه می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و در تمام دقایق مسابقه حریف خود را کنترل کرده است.
عبدالرضا هلالی در توییتی نوشت: حضور در میان سیل‌زدگان و بحران‌های شمال و جنوب، کمک به محرومین و…را فراموش نمی‌کنم.
بویان جورجیچ می گوید با توجه با تمام اتفاقات رخ داده به عقاید و‌افکار خود پایبند است.
فرناندو مورینتس که زمانی در رئال مادرید با رائول زوج گلزنی موفقی تشکیل داده بود، خاطره اولین گلش به بارسا را هرگز فراموش نمی‌کند.
مربی فولاد گفت که آنها حواشی دیدار با پرسپولیس را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر تراکتور هستند.
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: یکی از راه‌های مهم برای پیشگیری از آلزایمر، ورزش فکری و تمرین کردن است، اما برای فردی که علائم آلزایمر دارد توصیه به تمرین فکری نمی‌کنیم، چون فایده ندارد.
تنیسور روس پس از شکست دادن هولگر رون در دور چهارم گرنداسلم استرالیا ابراز هیجان و خوشحالی کرد.
محمدجواد لاریجانی گفت: ما خجالت نمی‌کشیم از اینکه مطرح کنیم در دنیا که افکار ما منبعث از اسلام است. افتخار می‌کنیم به این قضیه. احیای حرکت اسلامی خودش بخش مهمی از این جهت حق‌گرایی مقابله با سلطه است. ما وقتی می‌خواهیم راجع به خودمان صحبت کنیم سرچشمه‌ی قدرت را فراموش نکنیم.
بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل، باشگاه سابق او رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این ستاره ولزی و دوران حضورش در لوس بلانکوس تجلیل کرد.
روبن دیاز خاطره اولین جلسه تمرینی با رونالدو در تیم ملی پرتغال را برای همیشه در ذهنش حفظ خواهد کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست و برخاست برخی از مقامات غربی با دشمنان ایران و منافقین اقدام درستی نیست و این اقدامات را فراموش نخواهیم کرد.
دختر جوان گفت: شهاب با من کاری کرد که تا دنیا دنیاست و من زنده هستم فراموش نمی‌کنم، اما التماس‌های مادرش در این دو سال باعث شد نتوانم مقاومت کنم و گذشت کردم.
قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به روزهای تلخ مصدومیتش، تاکید کرد که در روزهای مصدومیتش او را رها کرده و کسی حالش را نمی‌پرسید.
دسر سوهان نوعی دسر سنتی ایرانی است که طعمی شبیه به سوهان دارد و از نظر غلظت شبیه به کاچی است؛ همچنین دسری بسیار خوشمزه و مقوی است.
اتفاقات تلخ به سادگی فراموش نمی‌شود؛ اما می‌توان آنچه را فراموش نمی‌کنیم، نیز ببخشیم و سال را بدون کینه از وقایعی که بسیاری از اوقات به زخم‌های کهنه تبدیل شده و می‌توان روحمان را از پای درآورد، آغاز کنیم. به خودمان رحم کنیم و آن گونه ببخشیم که اگر خودمان در موقعیت مشابهی بودیم، امید داشتیم بخشیده شویم و این بخشش را به پای بزرگواری مان نگذاریم و فروتنانه ببخشیم.
اتفاقات تلخ به سادگی فراموش نمی‌شود؛ اما می‌توان آنچه را فراموش نمی‌کنیم، نیز ببخشیم و سال را بدون کینه از وقایعی که بسیاری از اوقات به زخم‌های کهنه تبدیل شده و می‌توان روحمان را از پای درآورد، آغاز کنیم. به خودمان رحم کنیم و آن گونه ببخشیم که اگر خودمان در موقعیت مشابهی بودیم، امید داشتیم بخشیده شویم و این بخشش را به پای بزرگواری مان نگذاریم و فروتنانه ببخشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ