‌هافبک تیم استقلال گفت: حق ما در این دیدار برد بود و اعتقاد دارم تساوی عادلانه نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با حضور تساوی هواداران برگزار شد.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که استقلال هم با تساوی برابر صنعت نفت شانس قهرمانی خود را کم کرد و این خطر ممکن است سرخپوشان را هم تهدید کند.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تساوی بدموقع دو تیم مدعی قهرمانی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اتفاق مثبتی را برای تیم یحیی گل‌محمدی رقم زد تا با پیروزی برابر قعرنشین یک گام دیگر به صدر جدول نزدیکتر شود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم که دیداری سرد و بی روح بود با تساوی به پایان رسید.
استقلال که امیدوار بود با پیروزی برابر مس رفسنجان سه امتیاز مهم دیدار خانگی را کسب کند، هر چند با تساوی برابر این تیم بیست و چهار ساعت صدرنشین بود اما اتفاقات هفته آنطور رقم نخورد که ساپینتو و شاگردانش انتظار داشتند.
روز دوم از هفته چهاردهم لیگ برتر در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال با تساوی برابر مس رفسنجان صدرنشین شده اما سه تیم برای گرفتن جایگاه این تیم امروز به میدان خواهند رفت.
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به نتیجه تساوی رسید و باوجود صعود موقتی به صدر جدول، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف امتیاز با پرسپولیس از دست داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی برابر تیم چادرملو به تساوی رسید.
پرسپولیس هنوز به سبک بازی جدید خود عادت نکرده و بدون مهاجم نتوانسته به اهدافش برسد.
سرمربی پیکان می‌گوید کسب نتیجه تساوی برابر پرسپولیس عادلانه بوده است.
شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر را با تساوی به پایان بردند.
تیم استقلال روزگذشته در یک بازی دوستانه برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی یک بر یک رسید.
شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر مس کرمان را با تساوی به پایان بردند.
استقلال ملاثانی و ابراهیم اشکش با تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد جالب 30 بازی بدون باخت رسیدند.
تیم فوتبال استقلال پنجمین دیدار خود در لیگ برتر را در شرایطی با تساوی برابر پیکان به پایان برد که از دست دادن دو امتیاز اجازه نداد آبی‌ها به یک قدمی پرسپولیس در صدر جدول برسند.
تیم فولاد خوزستان چند ساعت پس از مصاف برابر پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف اسپاد رفت.
تیم فولاد در دیداری سخت در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس به تساوی رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما کیفیت بازی راضی کننده نبود.
پرسپولیس بعد از تساوی در فولادشهر این هفته در شرایطی مقابل شاگردان جواد نکونام قرار خواهد گرفت که سه بازیکن این تیم شرایط حضور در این جدال را خواهند یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ