یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید پیروزی برابر ماینتس حق تیمش بود و این برد از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، پیروزی تیمش مقابل بروسیا دورتموند را به یولیان ناگلزمان تقدیم کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست 2-1 مقابل لورکوزن گفت تیمش استحقاق پیروزی را نداشت و هر دو پنالتی لورکوزن در این مسابقه درست بود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.
یولیان ناگلزمان در پاسخ به ادعای کیلیان امباپه گفت که حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان معتقد است حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی 4-2 مقابل وولفسبورگ به تمجید از ستاره 17 ساله تیمش پرداخت.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش به اندازه پاری سن ژرمن برای پیروزی در لیگ قهرمانان شانس دارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
بایرن مونیخ در دیداری دشوار در خانه هرتابرلین موفق به کسب پیروزی 2-3 شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، رکورد جذابی را با پیروزی برابر اینتر به دست آورد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-2 تیمش مقابل ماینتس در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل هوفنهایم در یک مصاحبه مطبوعاتی شرکت کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-2 تیمش مقابل آگزبورگ در جام حذفی آلمان از عملکرد شاگردانش در این مسابقه ستایش کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از این پیروزی 5-0 تیمش مقابل فرایبورگ، تاکید کرد که تیمش در سراسر بازی نمایش خوبی ارائه داد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی فردا برابر ویکتوریا پلژن را واجب و حیاتی عنوان کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن به شایعات روزهای اخیر واکنش نشان داد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که استفاده تیمش از موقعیت ها باعث پیروزی آنها در دیدار امشب برابر بارسا شد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش در دیدار امشب مقابل اینتر شایسته پیروزی بود و از هم اکنون منتظر شب دوم چمپیونزلیگ مقابل بارساست.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 7-0 شاگردانش مقابل بایرن مونیخ از آنها ستایش کرد و گفت باواریایی‌ها سزاوار پیروزی بوده‌اند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل ولفسبورگ و کسب دومین پیروزی در دو هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.
یولیان ناگلزمان بعد از پیروزی بزرگ بایرن مونیخ در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا با یک نشریه آلمانی مصاحبه مفصلی انجام داد و درباره شرایط تیمش در آغاز فصل صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ