اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس مطبوعاتی کرملین اعلام کرده است که رهبران روسیه و بلاروس قرار است در مورد موضوعات مبرم مربوط به توسعه بیشتر روابط دو کشور گفتگو کنند.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
«الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهور بلاروس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
«الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهور بلاروس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور بلاروس تاکید کردند: کشورهای مورد تحریم آمریکا باید با همکاری یکدیگر این حربه را از بین ببرند.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه تاکید کردند: کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر و با تشکیل یک مجموعه مشترک، حربه تحریم را از بین ببرند.
رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب
در دیدار معاون اول رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با رئیس‌جمهور بلاروس زمینه های اجرای هرچه سریع‌تر توافقات فیمابین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیسی بیان کرد: امیدواریم این دیدار گام‌هایی در جهت توسعه همکاری‌های دو کشور باشد. مصمم هستیم روابط منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود با بلاروس را افزایش دهیم. مذاکرات خیلی خوب و ثمربخشی با رئیس جمهور بلاروس در این زمینه داشتیم. در سازمان همکاری شانگ‌های و اوراسیا می‌توانیم همکاری‌های خیلی خوبی داشته باشیم و این همکاری‌ها با توجه به منافع مشترک به همکاری بین‌المللی منجر شود.
رئیس جمهور بلاروس برای دیدار با همتای روس خود وارد مسکو پایتخت روسیه شد.
«الکساندر لوکاشنکو» که به امارات سفر کرده است، با «محمد بن زاید» در ابوظبی دیدار کرد.
رسانه‌های روسی اعلام کردند رئیس‌جمهور بلاروس برای دیدار با رئیس‌جمهور جمهور و مقامات ارشد روسیه، ساعاتی پیش راهی مسکو شده است.
رئیس جمهور بلاروس در دیدار امروزخود با پوتین تأکید کرد: اشتباهات پس از فروپاشی شوروی را تکرار نخواهیم کرد.
رئیس جمهور بلاروس در سخنانی اعلام کرد که همکاری نزدیک این کشور و روسیه به روند رشد خود ادامه می دهد.
نخست وزیر بلاروس و هیات همراه وی روز پنج شنبه در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور در رأس هیاتی بلندپایه خبر داد.
رئیس جمهور و امیر قطر در حاشیه ششمین اجلاس سران کشورهای عضو کنفرانس «سیکا» با هم دیدار و گفتگو کردند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروس خود در سوچی دیدار و گفتگو کرد.
رؤسای جمهور ایران و بلاروس، صبح امروز جمعه در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری‌های شانگهای، دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور بلاروس در حاشیه برگزاری اجلاس سران سازمان عضو همکاری‌های شانگهای با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ