رئیس جمهور بلاروس در حاشیه برگزاری اجلاس سران سازمان عضو همکاری‌های شانگهای با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که جابجایی گروه «واگنر» در نزدیکی مرزهای لهستان با هدف انتقال تجربیات نظامی است.
رئیس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که غرب تلاش می‌کند با بهانه عضویت در ناتو، اوکراین را تجزیه کند.
رئیس‌جمهور بلاروس زمان تکمیل روند انتقال تسلیحات هسته‌ای روسیه به این کشور را برآورد کرد.
رئیس‌جمهور بلاروس امروز قانونی را امضا کرد که رسانه‌های کشورهای غیردوست را از فعالیت در این کشور منع می‌کند.
رئیس‌جمهور بلاروس که با میانجیگری او شورش اخیر در روسیه به سرعت پایان یافت، در اظهاراتی جدید گفته رئیس‌جمهور روسیه را از کشتن رئیس گروه نظامی «واگنر» منصرف کرد.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید واشنگتن استقرار تسلیحات هسته‌ای غیرراهبردی روسیه در خاک بلاروس را محکوم می‌کند.
رئیس‌جمهور بلاروس هم اکنون به‌منظور انجام «یک سفر کاری» وارد مسکو شد.
رئیس‌جمهور بلاروس تاکید کرد که عوامل مخرب غرب سعی در تحریف تاریخ برای سرپوش بر جنایات خود دارند.
رئیس‌جمهور بلاروس خواستار همکاری روسیه در جهت تضمین امنیت این کشور شد.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد در پاسخ به تشدید تحرکات نظامی غرب و حمایت روزافزون آنها از ارتش اوکراین، مسکو بخشی از تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی خود را در کشور بلاروس مستقر کرده است.
رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب
رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور بلاروس، گفت: هر دو کشور با یک‌جانبه گرایی مخالف هستیم و این راهی است که منجر به خنثی‌سازی تحریم‌ها می‌شود.
رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی قبل به صورت رسمی از رئیس‌جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
رئیس‌جمهور بلاروس که به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند رئیس‌جمهور بلاروس برای دیدار با رئیس‌جمهور جمهور و مقامات ارشد روسیه، ساعاتی پیش راهی مسکو شده است.
رئیس‌جمهور به تشریح ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به ویژه مسائل علمی و فناوری پرداخت و گفت: ایران برای صادرات کالا و همکاری‌های مشترک با بلاروس آمادگی کامل دارد.
رئیس‌جمهور بلاروس گفت: «ارتش اوکراین تنها قدرتی در داخل این کشور است که می‌تواند روی میز بزند و بگوید: بیایید مذاکره کنیم، در غیر این صورت، اوکراین از صحنه روزگار محور می‌شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ