«الکساندر لوکاشنکو» که به امارات سفر کرده است، با «محمد بن زاید» در ابوظبی دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور الجزایر امروز (جمعه) پس از پایان سفر چند روزه‌اش به چین بنا به دعوت رجب طیب اردوغان وارد ترکیه شد.
رئیس جمهور ازبکستان، فردا به دعوت رسمی رئیسی و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات سیاسی و اقتصادی این کشور مان سفر می‌کند.
رئیس‌جمهور کوبا در دیدار با رئیس جمهور کشورمان گفت: حتما تا پایان سال میلادی جاری به تهران سفر خواهم کرد.
رئیس‌جمهور بلاروس هم اکنون به‌منظور انجام «یک سفر کاری» وارد مسکو شد.
کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از سفر رئیس جمهور به این استان به منظور شرکت در آیین تجلیل از کارگران در یک مجتمع تولیدی و صنعتی خبر داد.
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر سید ابراهیم رییسی به خوزستان خبر داد.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
حجت الاسلام رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور بلاروس گفت: بدون تردید سفر رئیس جمهور بلاروس به ایران می تواند نقطه عطفی باشد بین دو کشور.
رئیس‌جمهور بلاروس که به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده، در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
بنا به اعلام کاخ کرملین، اقدام خرابکارانه نیروهای اوکراینی در یک منطقه مرزی، از سوی رئیس جمهور این کشور در دست بررسی است.
خبرگزاری رسمی بلاروس از سفر الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری این کشور به ایران در هفته‌های آتی خبر داد.
خبرگزاری رسمی بلاروس از سفر رئیس جمهور این کشور به ایران در ماه اسفند خبر داد.
خبرگزاری رسمی بلاروس اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور برای سفر به تهران در اواسط مارس (اواخر اسفند) اعلام آمادگی کرده است.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
منابع عبری از سفر رئیس جمهور چاد به اراضی اشغالی و برنامه وی برای دیدار با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
ری- فرماندار ری از سفر رئیس جمهور به این شهرستان در روز پنجشنبه خبر داد.
کاخ سفید تایید کرد که لولای برزیل در اوایل فوریه از واشنگتن بازدید خواهد کرد.
رئیس جمهور کره جنوبی برای توسعه همکاری در زمینه انرژی و فروش تسلیحات به امارات سفر می کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به یزد در پنجشنه و جمعه هفته آینده خبر داد.
رئیس جمهور روسیه قرار است اواخر ماه آینده میلادی به کشور بلاروس سفر کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پنجشنبه و جمعه سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی را خواهیم داشت و در برنامه کاری این دو روز چند سر فصل مهم گنجانده شده است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور در رأس هیاتی بلندپایه خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین در اقدامی از پیش‌اعلام‌نشده به شهر خرسون سفر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ