آزمون اختصاصی دانشگاه عالی دفاع ملی در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ امروز دوشنبه (۲۲ اسفند) برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون امسال گزینش و مصاحبه‌های اختصاصی شصت درصد نتیجه آزمون را مشخص می‌کند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: ان شاء الله تا پایان سال بتوانیم یک آزمون اختصاصی برای جذب افراد دارای معلولیت در همه دستگاه‌های کشور داشته باشیم.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سهم تاثیر سوابق تحصیلی، تراز نمره علمی حداقل ۷۰۰۰ در آزمون سراسری و کسب امتیاز تعیین در مصاحبه از شرایط اختصاصی برای جذب در آموزش و پرورش است.
در هر سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی وعلوم انسانی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی یکبار در سال برگزارمی شود. نمره آن به عنوان یک درس تخصصی با ضریب ۱۲ در نمره کل آزمون اختصاصی برای پذیرش رشته‌های مرتبط با علوم ورزشی محاسبه خواهد شد.
سردار آزمون در گفتگو با ورزش سه ادعای جالب و البته عجیبی را مطرح کرد.
سردار آزمون قصد دارد ادامه این فصل را با لباس لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او در مارسی بسته شد.
سردار آزمون قصد دارد تا ادامه این فصل را با لباس لورکوزن به میدان برود و پرونده حضور او مارسی بسته شد.
در این مصاحبه اختصاصی سردار آزمون از تیمداری در لیگ والیبال بانوان تا ماجراهایش در تیم ملی صحبت کرده است.
تمرینات تیم ملی ایران در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز دیدار حساس با انگلیس با حضور مهمانی ویژه پیگیری شد.
معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای فراخوان جذب عمومی و اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضا را منتشر کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا و جانبازان طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
کیکر دیروز در خبری اختصاصی اعلام کرد که مصدومیت آزمون زودتر از موعد برطرف شده و او تقریباً به شرایط مسابقه رسیده. او به بازی حساس امروز تیمش مقابل یونیون برلین، صدرنشین بوندس‌لیگا نمی‌رسد، ولی ژابی آلونسو ممکن است برای دو بازی بعدی تیمش از مهاجم ایرانی استفاده کند.
دستیار پرتغالی کارلوس کی‌روش بعد از مداوای سردار آزمون در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور پیدا کرد.
تمرینات اختصاصی سردار آزمون زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد.
تمرینات اختصاصی سردار آزمون زیر نظر یکی از اعضای کادر تیم ملی ایران برای سه روز دیگر تمدید شد.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که پس از مصدومیت، با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر تیم ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد، همچنان با میکائیل موریرا به تمرینات خود ادامه می‌دهد.
سردار آزمون به تمرینات خود زیر نظر عضو کادر تیم ملی فوتبال ادامه می‌دهد.
آزمون اختصاصی، آزمون سراسری از میان دروس تخصصی رشته­‌های تحصیلی در سه سال آخر دوره دوم متوسطه در هر یک از گروه‌­های آزمایشی است که براساس کتاب­‌های درسی وزارت آموزش و پرورش، توسط سازمان برگزار می‌­شود.
پردیس‌های خودگردان شعبه‌هایی از دانشگاه‌های دولتی هستند که با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت هزینه تاسیس شده‌اند. تحصیل در این دانشگاه‌ها از دو شیوه مختلف شامل شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش و دیگری شرکت در آزمون اختصاصی پردیس‌های خودگردان، صورت می‌گیرد که البته هر یک از این دو روش شرایط و ضوابط خود را دارند.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.
عدم حضور سردار آزمون در دیدار شب گذشته مقابل پورتو یکی از ابهامات بزرگ اهالی فوتبال به شمار می‌رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ