در هر سه گروه آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی وعلوم انسانی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی یکبار در سال برگزارمی شود. نمره آن به عنوان یک درس تخصصی با ضریب ۱۲ در نمره کل آزمون اختصاصی برای پذیرش رشته‌های مرتبط با علوم ورزشی محاسبه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویلیام جیمز سیدیس که گفته می‌شود باهوش‌ترین فرد جهان بوده است، معیاری برای کودکان اعجوبه است. گزارش شده که او تنها در سن ۱۸ ماهگی توانسته روزنامه بخواند، در سن ۱۱ سالگی وارد دانشگاه هاروارد شود و در ۱۶ سالگی فارغ التحصیل شود.
ضرایب A و B برای محاسبه وجوه تضمین قراردادهای اختیار معامله صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت و اوراق با درآمد ثابت تغییر یافت.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به اینکه در اطلاعیه فوق عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ذکر شده است افزود: زمان ثبت نام آزمون مذکور از ۲۳ مهرماه آغاز و تا ۲۹ مهرماه سال جاری ادامه می‌یابد.
در گزارش استنادی نشریات ۲۰۲۲ (Journal Citation Reports)، نشریه JNSC با کسب ضریب تاثیر ۱۰٫۱ برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین IF در بین نشریات ایرانی شد.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
بهزادپور با بیان اینکه صنعت بیمه به سمت خصوصی شدن می رود، گفت: انحصار دولت در این صنعت ۱۳ درصد کاهش یافته و این به معنای افزایش ضریب شرکت‌های خصوصی است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات سامانه آتش‌نشانی بخشی از مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام و تعویض خط آب آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک به پیمانکاران واگذار شد.
مدیرکل ارتباطات استان هرمزگان گفت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در روستاهای هرمزگان به ۸۸ درصد رسید.
نشانه شگفت‌انگیز از ضریب هوشی بالا
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به کاهش ضریب تبدیل باران به آب در حوضه زاینده‌رود، از تعین الگوی مناسب آبخیزداری در این استان خبر داد.
نتیجه نهایی تست هوش ChatGPT چه بود؟ براساس پاسخ‌های این خرده‌آزمون‌ها، ضریب هوشی کلامی ChatGPT ۱۵۵ بود که بالاتر از ۹۹.۹درصد آمریکایی‌ها است که در آزمون استاندارد سازی WAIS III شرکت کرده بودند.
حقوق دولتی معادن برای اولین بار به‌صورت الکترونیکی و بر اساس ضرایب شورای عالی معادن محاسبه و ابلاغ شده است.
شاید شما هم خبر رتبه ضریب هوشی ایرانی‌ها رو دیدید و بعدش یا تعجب کردید و یا ناراحت شدید. ما در این بخش دنبال این سوال رفتیم که این آمارگیری‌ها توی دنیا بر چه اساس و مبناییه و اصلا چقدر میشه بهش استناد کرد.
دکتر حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ دروس امتحانی شامل آزمون زبان با ضریب ۱، آزمون استعداد تحصیلی با ضریب ۱، آزمون دروس تخصصی در سطح کارشناسی یا کارشناسی ارشد با ضریب ۴ است.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با صدور اطلاعیه‌ای، مهم‌ترین تغییرات سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی را اعلام کرد.
در این گزارش عنوان شده طی حدود چهار سال مطالعه و پژوهش روی سیاهه انتشار تهران، انجام کار دقیق برای دست یافتن به مقادیر انتشار درست‌‌‌تر در اولویت قرار نداشته و صرفا به محاسبه انتشار با «ضرایب انتشار موجود» بسنده شده است.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های مبتذل» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.
عباسی با اشاره به اینکه فرزندان افرادی که در آن مقاطع به واسطه مادر یا پدر در سایر کشور‌ها بزرگ شدند و اکنون ۳۰ الی ۴۰ ساله هستند به دلیل ضرایب هوشی زیادی که دارند قرار است مدیران کشور شوند، گفت: قطعا این افراد روابط داشتند و بدون رابطه هم نبودند.
در نشست اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو، دستورالعمل‌های مربوط به ارتقا ضریب ایمنی فعالیت‌های شبکه مترو پایتخت مورد جمع بندی نهایی قرار گرفت.
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق امضا شد.
قاآنی با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است اظهارکرد: فرزندان حزب الله با از بین بردن این رژیم جعلی آرزوی دیرینه امام خمینی (ره) که همان محو اسراییل از روی نقشه و کره زمین است را محقق می‌کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ضریب امنیتی در اسراییل رو به افول است گفت: فرزندان حزب الله در حال برنامه‌ریزی هستند که در زمان مناسب آخرین ضربه را به رژیم صهیونیستی وارد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ